Звідки почати удосконалення свого медичного бізнесу? Як забезпечити ефективне управління медичним центром в умовах постійних змін та викликів? Відповідями на ці питання та власними відгуками поділились учасники програми «Бізнес-рецепти для медцентрів». Найцікавіше читайте нижче.
ПРО ПРОГРАМУ
Навчальна програма «Бізнес-рецепти для медцентрів» – це унікальний освітній продукт, націлений на медичний бізнес, як частину медичної системи України. Вона поєднує у собі наукове підґрунтя, прикладне навчання із використанням інструментів та кейсів успішних медичних центрів, залучення досвіду приватної та комунальної сфери, які одразу можна імплементувати у себе в медичному осередку.
«Учасники нашої програми – це власники та керівники приватних стоматологічних та косметологічних клінік, діагностичних центрів та медичних осередків первинної й вторинної ланки допомоги.
Вони вражають своєю відкритістю та відвертістю: діляться власними помилками та невдалими спробами, прагнуть підтримати один одного, ділячись своїми досвідами у бізнес-процесах. Мова йде не про конкуренцію, а про спільний розвиток медичних закладів та надання якісних медичних послуг», – розповідає Ірина Паслась, менеджерка напрямку управлінських програм.
«У виборі програми та місця навчання відіграв беззаперечний авторитет Українського католицького університету та високий рівень фаховості Бізнес-школи УКУ».
«Ця програма стала майданчиком для зустрічей однодумців, з якими в такій кількості познайомитись назовні мала ймовірність. З багатьма запартнерились у різних сферах, зокрема й в благодійній», – поділилась Олександра.
Головна мета програми – допомогти керівникам та власникам медичного бізнесу збудувати ефективне управління медичним центром.
Часто управлінці медичних закладів за своїм фахом лікарі, які прагнуть якісно та професійно надавати свої послуги. Вдало підмітила наша учасниця, Маріанна Албекова, головна лікарка та власниця стоматологічної клініки Albekova dental clinic.
Учасники зіштовхнуться з різними питаннями:
- як збудувати ефективну стратегію компанії,
- як швидко та якісно приймати операційні та фінансові рішення,
- якою повинна бути маркетингова стратегія,
- які дієві інструменти для просування бренду клініки необхідні.
Це відчуття браку бізнес-компетенцій змушує навчатись і шукати відповіді на свої запитання.
Актуальність навчання та розвиток навичок управління вкрай важливі особливо тепер, в часі війни та невизначеностей, коли все динамічне і змінне.
«Війна, криза, багато несприятливих факторів, які лякають, щоб приймати якісь рішення. Ти просто завмираєш, впадаєш в анабіоз і очікуєш, коли війна закінчиться, щоб рухатись далі. Та після першого ж модуля я зрозуміла, що зараз і є той час рухатись», – ділиться своїми роздумами Маріанна Албекова, власниця стоматологічної клініки Albekova dental clinic.
ЯКИЙ ШЛЯХ ПРОХОДЯТЬ УЧАСНИКИ ПРОГРАМИ?
Навчальна програма складається з 4 модулів, тривалість 2-3 дні кожен.
На першому модулі заглиблюємось в тему лідерства, ролі і цінності лідера в команді. Як вдало балансувати в ролі менеджера, лідера, власника.
«Найбільше на мене справив враження курс лідерства, з якого розпочалась програма. Цінно, що спершу людина, а тоді організація. Стратегування, бізнес-процеси – це важливо, та ми часто забуваємо, що ми люди, лідери. Та акцентувати необхідно саме на цьому: на розвитку бізнес-компетенції лідера, на тих скілах, на яких має будуватись лідерство в медичній сфері. Це перше, що мене вразило.
А друге: немає меж досконалості в будь-якому віці. Вікова категорія деяких учасниць на нашому наборі змотивувала мене. Я зрозуміла, що і 70-ть може бути тільки стартом. Навчання – безперервне у будь-якому віці», – поділилась Олександра Янович.
Побудова стратегії клініки, основних аспектів управління компанією та планування її розвитку – це надважливий етап будь-якого бізнесу, що вимагає зусиль, компетенцій та залучення команди. Створити стратегічне бачення вашої організації та визначити сфери для вдосконалення та потенційного зростання – це одна з цілей нашої програми.
«Є точка А, в якій ти є, і точка В, до якої ти прагнеш дійти. І тут ти отримуєш певний навігаційний компас, як туди дійти, щоб досягти своїх цілей. Часто ми живемо в своїй бульбашці і корисно вийти з неї. Це як “zoom in” і “zoom out”: щось побачити віддалено, почути іншу точку зору, поспілкуватися, поділитися своїми напрацюваннями», – розповідає свої враження Марта Гаврик, засновниця та керівниця Havryk Dental Clinik.
Навчитись правильно планувати й впроваджувати бізнес-процеси та автоматизувати буденні процеси – неабиякий виклик для медичного керівника. На другому модулі допомагаємо зрозуміти:
- як максимально ефективно користуватися управлінською звітністю;
- виставляти та оцінювати КРІ;
- планувати, створювати та реалізовувати річні бюджети організації.
ЧОМУ ВАРТО ДОЄДНАТИСЬ ДО ПРОГРАМИ?
«Насправді, в медичному менеджменті немає багато навчальних програм. Відчував брак знань в певних нішах і на більшість питань тут знайшов відповіді», – поділився Андрій Копилов.
На третьому модулі учасники глибше розвинуть уявлення про потреби пацієнтів, лікарів та інших ключових зацікавлених сторін. Зрозуміють, як організувати функціонування маркетингу в невеликій клініці та отримають інструменти побудови чіткої маркетингової стратегії та способи диференціювання від конкурентів, побудови клієнтоорієнтованості в клініці.
Візит в одну з клінік Львова підсилить теоретичну частину курсу.
Окремий фокус у розвитку впізнаваності бренду клініки зосереджений на інструментах digital-маркетингу. Як влучно зауважила наша учасниця, викладачка та підприємиця,
«Digital-маркетинг – це те, що актуально, що швидко розвивається і за чим потрібно встигати», – поділилась Ольга Мицак.
Успішне управління фінансами підвищує ефективне функціонування медичного закладу.
На четвертому модулі учасники розберуть основи, роль та функції фінансового менеджменту. Розглянуть та проаналізують основні фінансові показники в бізнесі та критерії визнання подій у фінансах. Часто фінансові звіти здаються незрозумілими та складними, ми навчимо їх читати та робити висновки на основі них.
Український католицький університет є зареєстрованим провайдером безперервного професійного розвитку №1198. Тому приємним бонусом до навчання на програмі «Бізнес-рецепти для медцентрів» буде нарахування 20 балів БПР за умови успішного проходження навчання та тестування.
Поглиблене навчання та інноваційні інструменти чекають на медичних фахівців, які прагнуть не тільки надавати якісні послуги, а й управляти успішним медичним центром.
Доєднуйтесь до наступного набору програми «Бізнес-рецепти для медцентрів» вже зараз.