Як створити глобальну соціальну мережу для волонтера та донатера

Останній рік ми займаємося дослідженням волонтерства та донацій в Україні. Дослідження показали багато наявних проблем та незакритих потреб волонтера, неприбуткових організацій та донацій України. Ми почали досліджувати картину на зовнішніх ринках та бачимо, що частина потреб повторюється. Створюючи та формуюючи рішення ми бачимо, що формат соц мережі з інструментами для взаємодії волонтера та донатера є одним з найбільш ефективних, зручних та легко масштабованих.

Задачі та питання на які хочеться відповісти під час виконання роботи:

  • Створення ефективної стратегії росту та розвитку платформи
  • Фінансове планування та забезпечення продукту необхідними ресурсами
  • Організація волонтерів, працівників та АІ для створення ефективної роботи
  • Масштабування платформи та етапи її росту та розвитку
  • Створення візії продукту з функціоналом здатним вирішувати актуальні проблеми та потреби користувачів та світу

Під час виконання роботи хочеться відповісти на запитання валідності даного продукту шляхом перевірки основних гіпотез на Українському ринку.

Ми вже навчилися та вивчили багато про ринок та маємо багато напрацювань по рішенням та готовий MVP фандрейзингової платформи. Ми багато вивчили з взаємодії перших користувачів з платформою. Ми маємо багато гіпотез та напрацювань, які потрібно скласти в цілісну картину та поєднати для успіху продукту. Важливим уроком та досягненням є те що наразі продукт створює команда висококваліфікованих волонтерів. Близько 30 людей віддають свій час та знання для реалізації продукту і це не вимагає фінансових інвестицій. Це дозволяє нам створювати продукт швидше та дає довготривалу перевагу на шляху глобалізації продукту. За рахунок поєднання оплачуваної праці, волонтераства та АІ ми можемо здійснювати задумане як неприбуткова організація, але зі швидкістю стартапів та скейлапів.

 

Автор: Соловей Андрій