Створення онлайн платформи фільтрування та дайжестування електронної пошти

В 2023 році, кожного дня користувачі відправляли і отримували до 347,3 мільярдів електронних листів у день у всьому світі. Звичайним офісіний працівник отримуває по 120 електронних листів що дня, а ресерчери та технічні спеціалісти в рази більше. Більшість з цих листів не релевантний маркетинг, який ніколи не відкривається. Листи йдуть у перемішку, від різних реціпієнтів на різні теми, які інколи перетинаються, а інколи ні. Якщо трапляється велика подія – то більшість листів від різних відправників на одну тему. На розгрібання пошти йде кілька годин в тиждень. Розібрати пошту після відпустки чи хвороби – не тривіальне завдання.

Існують різні техніки зменшення навантаження. Фільтри, правила, мітки, відписка від відправників які не часто радують хорошим релевантним контентом. Але хорошого рішення не було знайдено. Я використовую рішення що приховують мій імейл чи тимчасову пошту. Це добре працює від геть непотрібних підписок. Але що робити, якщо 5%-10% чи тільки 20% листів від відправника вартують моєї уваги? Тут допоможе сервіс, який підсумує всю отриману за певний період пошту та створить дайджест про отримані листи. Якщо користувач за цікавиться певною частиною дайжесту, він може прейти до оригіналу листа. За рахунок цього зменшиться “цифровий шум”, але вартісний контент не буде втрачатися.

На цю тему вже зроблено багато досліджень. Тому починати власний R&D немає сенсу. Але також є і багато рішень які пропонують багато фіч. І на перший погляд, все мало виглядати як все що є + дайджест. Але курс з маркетингу надав фреймворк, що дозволив порівняти\оцінити що є і сфокусуватися на тому що не перекривається іншими сервісами.

https://www.statista.com/statistics/456500/daily-number-of-e-mails-worldwide/

 

Автор: Тарас Романик