Уже цієї суботи, 2 листопада, відбудеться щорічна подія для випускників магістерських програм Бізнес-школи УКУ Alumni Leadership Day. І вже традиційно частиною цієї теплої зустрічі є Alumni Awards — щорічне нагородження випускників Бізнес-школи УКУ за досягнення, визначені в номінаціях, що затверджує Рада Асоціації випускників разом із Бізнес-школою. Ця традиція започаткована Радою у 2018 році.
Цьогоріч нагородження випускників відбудеться у п’яти номінаціях:
- The Business Breakthrough Award,
- Service and Impact Award,
- The Leadership through Resilience Award,
- The Global Outreach Award
- Alumni Networking Guru Award.
Номінанти на Alumni Awards 2024 є не лише випускниками магістерських програм, але й прикладами натхнення та сили, які формують майбутнє українського бізнесу та соціальних ініціатив. Кожен із них — це історія досягнень, наполегливості та рішучості, що стали символами розвитку та змін. Премія Alumni Awards стала особливим визнанням тих, хто впливає на світ довкола себе та не боїться виходити за межі звичного, досягаючи вражаючих результатів у своїй професійній діяльності та громадській позиції.
Тому сьогодні ділимося з вами номінантами на нагороди:
The Business Breakthrough Award 2024
Прорив у бізнесі у період війни, або розвиток індустрії в цілому, вихід на експорт, впровадження інновативних рішень. Номінанти на цю нагороду:
Ольга Жарова — випускниця програми MSc in Innovations and Entrepreneurship 2021 року, засновниця школи англійської мови theEngl та бренду протеїнової випічки Smako’terra. Після навчання на програмі Stanford Ignite Ukraine у 2023 році вона відкрила власне виробництво у Львові та запустила бренд Smako’terra, який позиціонує себе як інноваційний прорив у категорії протеїнових перекусів на українському ринку, де домінують протеїнові батончики, а печиво доступне переважно у вузьких спеціалізованих магазинах.
«Обсяг українського ринку протеїнових батончиків до початку війни оцінювали в 8,8 млн дол США на рік. Місткість ринку звичайного печива складає 13,5 млрд. дол на рік. За перший місяць після відкриття продажей ми реалізували заплановані 600 одиниць продукції і далі рухаємось по наміченому плану», — поділилася Ольга.
Мирослава Дронюк — випускниця програми MSc in Marketing Management MSMM 2021 року, Co-Founder & CMO бренду аксесуарів та одягу з органічного шовку MOLODO. За минулий рік компанія зросла на 700% у продажах і на 500% у кількості замовлень. Це стало можливим завдяки адаптації до ринку, перегляду брендингу, позиціонування й системному підходу до роботи команди. Упродовж року команда виросла до 13 осіб та залучила близько 50 підрядників, серед яких є випускники УКУ. Компанія розширила виробничі потужності, запустивши друге виробництво на аутсорсі.
MOLODO спеціалізується на wellness та anti-aging продукції, виготовленій у Львові, яка здобула численні позитивні відгуки клієнтів. Компанія планує вихід на експорт, щоб представити світові якісні та ефективні продукти, що втілюють її цінності й високі стандарти.
Антон Скрипник — випускник програми MSc in Technology Management 2015, очолює компанію Roboneers — провідного виробника наземних роботизованих комплексів для бойових дій в Україні. Одним із головних продуктів є турель «ШаБля» та логістична платформа «Рись», що активно використовуються на передовій. Із 2022 до 2024 року команда виросла з кількох інженерів до понад сотні працівників, а 600 виготовлених одиниць техніки сьогодні працюють на користь оборони країни. Мета Антона та його команди — захист українських воїнів за допомогою технологій, щоб «воювали роботи, а не люди». У 2023 році проєкт компанії «ШаБля» визнали найперспективнішиим проєктом в military-tech галузі за версією DOU.
Крім цього, Антон є засновником асоціації «Технологічні сили України», що об’єднує виробників оборонних компаній, а також співзасновником Kindgeek — компанії з розробки програмних продуктів, яку створили у відповідь на російську агресію проти України, аби забезпечити українців робочими місцями, які зараз допомагають відновлювати житловий фонд Львова після атак 2024 року.
The Leadership through Resilience Award 2024
Приклад лідерства і відновлення після важких перепон, адаптивність і швидкість, запуск послуги, яка критично необхідна у воєнний час чи яка не існувала раніше, заповнення прогалин. Номінанти на цю нагороду:
Ангеліна Гусар — випускниця MSc in Innovations and Entrepreneurship 2023 року, заснувала ветеранський проєкт «Майстерня Фреї», який навчає ветеранів та родини військових збирати FPV-дрони. Від запуску влітку 2024 року проведено 4 навчальні програми для 26 учасників, зокрема для ветеранів, військових та їхніх родин. Навчання безкоштовне, а після курсу випускники можуть продовжувати співпрацю з Майстернею — деякі залишаються інструкторами, а дехто працює на постійній основі як інженери.
Проєкт розвиває спільноту та підтримує соціальну адаптацію учасників, надаючи не лише нові навички, а й комфортне середовище для спілкування й підтримки. Майстерня також запустила виробництво додаткового обладнання для FPV-дронів та готується розширити навчальні курси.
Олексій Гавриш — випускник Key Executive MBA 2023 року, який розробив графічно-розрахунковий комплекс «Броня» (ARMOR). Ця система тактичного рівня дозволяє підрозділам Збройних Сил України вести вогонь з закритих вогневих позицій, підвищуючи їх безпеку та забезпечуючи високу точність ураження цілей. ARMOR охоплює понад 50 видів озброєння та 100 типів боєприпасів, дозволяючи оперативно виконувати розрахунки стрільби, цифрове картографування, навігацію та моніторинг тактичної обстановки.
З моменту свого запуску система зазнала значних покращень, використовуючи унікальні алгоритми та методи обробки даних, які довели свою ефективність у бойових умовах. ARMOR дозволяє зменшити час на ураження цілей до 5-7 хвилин, скоротивши витрати боєприпасів в 5-10 разів, і надає користувачам простий інтерфейс, що дозволяє освоїти програму за 4-6 годин. «Цей продукт є свідченням інновацій, оскільки він не тільки значно розширює можливості наявних систем озброєнь, але й підвищує їх загальну ефективність», – вважає Олексій.
Юрій Висовень — випускник MSc in Technology Management 2020 року, заснував mil-tech стартап «Аеробавовна», який розробив унікальний нішевий продукт — аеростат, що значно посилює можливості українських військових підрозділів.
Проєкт розпочався з купівлі іноземних аеростатів, а з часом команда перейшла до власного виробництва. На сьогодні вони виготовили понад 50 аеростатних комплексів, а загальна кількість запусків аеростатів досягла понад 200. Місія проєкту — посилити обороноздатність України через використання сучасних аеростатних систем, що активно застосовуються у світі, але донедавна не були залучені в Україні. Наразі в команді налічується 20 спеціалістів а продукт, який виготовляють в Aerobavovna має значний експортний потенціал після завершення війни.
Анна Білошапка — випускниця магістерської програми MSc in Innovations and Entrepreneurship 2023 року, обіймає посаду директорки з розвитку в організації «Співдія». Вона є номінанткою на нагороду завдяки запуску інноваційної екосистеми інтегрованих послуг для підвищення самозарадності українців. В умовах війни її команда створила мережу, що забезпечує комплексну підтримку: юридичну, кар’єрну, психологічну, відновлювальні програми, освітні ініціативи для дітей і можливості для волонтерства.
Проєкт спрямований на посилення стійкості українських громад і є вагомим внеском у відновлення країни. За 2024 рік програма охопила понад 700 000 українців, надаючи їм різноманітні послуги та підтримку.
Маріанна Білик-Томашек — випускниця програми Key Executive MBA 2024 року, є співзасновницею громадської організації «Дентал Фронт». У червні 2024 року організація провела благодійну конференцію, на якій зібрали майже пів мільйона гривень на підтримку стоматологічної допомоги для військових. Ініціативна група Dental Front активно працює над внесенням змін до наказу №402 МОЗ та інших впровадженнях, спрямованих на покращення якості стоматологічного лікування для військових.
Організація також забезпечує безкоштовне навчання для військових стоматологів. За рік роботи кабінету в Новояворівську вони надали допомогу близько 1500 військовим пацієнтам, а зараз ведуть підготовку до відкриття нового кабінету в Житомирі. Крім цього, Маріанна працює над створенням стоматологічної формули для розпізнавання тіл загиблих, яка може мати значний внесок у процес ідентифікації.
Service and Impact Award 2024
Соціальна відповідальність лідера в часі війни в дії, вплив на суспільство, розвиток громади та соціальної відповідальності, рішення, впроваджені системно
Олеся Дячишин — випускниця Key Executive MBA 2022 року та співзасновниця проєкту LifesaverSIM, першого мобільного ігрового симулятора з тактичної медицини та домедичної допомоги. Додаток доступний в Google Play та App Store для українських користувачів, які, підтвердивши громадянство, отримують повний доступ до контенту безоплатно. Більше ніж 2,7 тис рев’ю на Google Play та App Store. Середня оцінка по рев’ю – 4,9. Перемогли у номінації стартапів, які мають найбільший соціальний вплив на ІТ Arena Startup Competition 2024. У липні 2024 LifesaverSIM виборов 1 місце на конкурсі, оголошеному Міністерством оборони, за розробку найкращого симулятора для Сил оборони.
Головна місія проєкту — зберегти життя наших воїнів, українців та українок задля виживання нації.
Дарія Кулинич — випускниця MSc in Marketing Management 2021, заснувала благодійний фонд Repower, що організував 11 програм психологічного відновлення для 755 українських військових медиків, включно з тими, хто повернувся з полону. Програми проводяться у Швеції, Данії та Іспанії, і завдяки цій ініціативі фонд здобув широке визнання серед українського уряду, командування ЗСУ та міжнародних партнерів.
У червні 2024 року Дарія та її колеги отримали відзнаку «За сприяння війську» від Головнокомандувача. Наразі фонд збирає кошти на 12-ту програму, заплановану на грудень у Швеції, і організовує благодійний вечір у Стокгольмі, який відбудеться 22 листопада.
Людмила Іващук — випускниця Key Executive MBA 2020, є ініціаторкою проєкту «Сімейні молочні ферми», реалізованого за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України». Проєкт провів сім освітніх ініціатив, спрямованих на розвиток мікро-, малих і середніх молочних господарств, фермерських сімейних бізнесів та початківців-сироварів. На сьогодні в межах проєкту діють 17 сироварень, де виробляються крафтові сири. Станом на жовтень 2024 року під її керівництвом по Україні відкрито 194 ферми у 13 регіонах, залучено близько 730 інвесторів та інвестиції на суму 92 млн грн. У 2024 році проєкт значно розширився, відкривши 13 нових ферм, залучивши 100 нових інвесторів та створивши магазин при сироварні для просування продукції на ринку.
Іван Поліщук — випускник програми Key Executive MBA 2020, заснував та очолив корпоративний волонтерський рух «Свої для своїх» в компанії Нова Пошта, який продовжує успішно розвивати. Проєкт надає можливість кожному співробітнику підтримати мобілізованих колег, допомагаючи конкретним людям у компанії. Завдяки цьому проєкту компанія надала підтримку понад 1000 працівникам, зокрема передала понад 100 автомобілів, дрони, квадрокоптери, тепловізори, планшети, рації, генератори, старлінки та інше критично важливе обладнання. Це ініціатива про системність і залученість, яка об’єднує всіх працівників задля спільної мети та наближає перемогу.
Олег Левченко — випускник програми Key Executive MBA 2018 Бізнес-школи УКУ, разом із Максимом Павлюком заснував реабілітаційний табір «ReStart», спрямований на допомогу дітям і матерям з окупованих територій. За три роки роботи табору 2337 людей отримали підтримку та реабілітацію. «ReStart» дозволив впровадити та випробувати нові методи відновлення, сприяючи формуванню основ для родинної реабілітації. Ініціатива переросла в сталу систему підтримки та має амбітні плани для подальшого розширення можливостей допомоги.
Запропонували пілотний проєкт «Зелені кооперативні переробні центри», який буде важливим у відновленні сільської економіки на принципах циркулярності, кластеризації та інноваційності на деокупованих і зруйнованих територіях України.
The Global Outreach Award 2024
Ambassador of Ukraine on The Global Market. Компанії та особи, які розвивають бренд України на бізнес-карті світу, будують бренд України, як країни підприємців, якісних продуктів, чесного, конкурентоспроможного, відповідального бізнесу та організації, що впливають.
Катерина Глазкова — випускниця Key Executive MBA 2023 року, очолює Спілку українських підприємців (СУП), яка в червні 2024 року відкрила офіс у Варшаві для підтримки інтеграції українського бізнесу до ринку ЄС. У жовтні СУП стала першою українською бізнес-асоціацією, запрошеною до Business at OECD (BIAC), що дозволяє членам СУП брати участь у Policy groups разом з представниками з 55 країн. Цей крок значно сприяє інтеграції України у світову економіку, дозволяючи українським компаніям впливати на політики, що стосуються їхніх галузей.
Європейський офіс СУП також реалізує важливий проєкт з підвищення міжнародної репутації українського бізнесу як надійного партнера. За останній рік Катерина брала участь у багатьох конференціях, де розповідала про життєстійкість українського бізнесу, який продовжує працювати і розвиватися попри війну. Її діяльність спрямована на зміцнення довіри до українських підприємців у ЄС, що відкриває нові можливості для співпраці, інвестицій і розвитку експорту.
Василь Рожко — випускник Key Executive MBA 2023 року та засновник проєкту HEMO — одного із провідних проєктів у справі збереження культурної спадщини України. У межах HEMO створено найбільшу в Україні базу даних про зруйновану культурну спадщину, яка включає понад 1114 задокументованих об’єктів у 16 областях. Проєкт охоплює ініціативу цифровізації колекцій музеїв, серед яких вже оцифровано 25 000 зображень і 4 000 предметів, роблячи українську спадщину доступною для широкої аудиторії. Важливим досягненням стало відкриття Центру цифровізації музеїв у Львові, а також формування мобільного центру і розширення до Києва.
Особливу увагу ініціатива приділяє документуванню злочинів росії проти української культури, щоб притягнути винних до відповідальності та забезпечити справедливість. У жовтні 2024 року Василь взяв участь у дискусії при Генеральній асамблеї ООН, присвяченій захисту культурної спадщини під час збройних конфліктів. Організація активно займається правовим захистом культурної спадщини, готує подання до міжнародних судів та привертає увагу до необхідності введення покарань за культурний геноцид.
Alumni Networking Guru Award 2024
Номінація виключно від випускників: номінування за активність в спільноті. Історії співпраці між випускниками. Кращий інтегратор
Вікторія Яремчук та Володимир Непюк — випускники MSc in Technology Management, є засновниками military tech стартапу Farsight Vision. Їхній проєкт не лише спрямований на розробку технологій для ситуативної орієнтації на місцевості, але й об’єднує спільноту випускників, надихаючи на спільну роботу в галузі інновацій. Завдяки нетворкінгу Вікторія залучила інвестиції для стартапу, тоді як Володимир розробив ключовий алгоритм, що лежить в основі продукту. Сьогодні команда нараховує понад 20 співробітників, і разом вони розвивають перспективну технологію з високим потенціалом для військового сектору.
Олена Созанська-Іванків — випускниця Key Executive MBA 2019 року, започаткувала та активно розвиває Книжковий клуб випускників та зв’язки між випускниками, створюючи спільні проекти. Клуб заснований у 2021 році, у 2024 році відбулось 9 зустрічей, за участі 3 авторів книг, відвідано 6 компаній випускників.
Вона є однією з ініціаторок Проєкту Дорадчих рад, а також об’єднує випускників у спільних проектах, таких як сталий розвиток і спільне викладання, зміцнюючи професійні зв’язки в межах випускницької спільноти.
Ігор Блистів — випускник Key Executive MBA та керівник магістерської програми з маркетингу з 2022 року, заснував Український маркетинг-клуб (UA Marketing Club) на базі Бізнес-школи УКУ в 2024 році. Клуб вже провів 8 відкритих подій, залучивши понад 500 учасників, зокрема понад 150 осіб на події відкриття клубу 12 жовтня. У клубі активно працюють більше 15 менторів зі спільноти УКУ та інших професіоналів, а вже з 1 листопада стартувала підписка на закритий клуб, що привабила 40 учасників.
UA Marketing Club має на меті об’єднати маркетологів, підприємців та ентузіастів, пропонуючи системну освіту замість короткочасних курсів. У найближчі 3 місяці планується організувати велику відкриту подію в Києві, а згодом — в інших містах України, щоб розширити маркетингову спільноту та підвищити рівень професійної експертизи.
Alumni Awards 2024 нагадують нам, наскільки важливо відзначати досягнення тих, хто не лише впроваджує зміни в бізнесі, а й сприяє розвитку суспільства. Ці випускники є прикладом того, як знання та досвід, отримані в Бізнес-школі УКУ, можуть трансформуватися в конкретні результати та позитивний вплив. Ми пишаємося кожним з номінантів і впевнені, що їхні історії успіху надихнуть нові покоління лідерів на сміливі кроки до майбутнього, сповненого можливостей. Слідкуйте за нашими соцмережами, аби дізнатися, хто здобув перемогу у кожній з номінацій.