На ринку комодіті важко утримати споживача: товари здаються однаковими, а лояльність практично відсутня. Як у таких умовах вивести бренд за межі продукту, дати людям відчуття причетності та створити любов до бренду? Запрошуємо на зустріч із Тетяною Коровіною, директоркою з маркетингу «Молокія», щоб розібратись у реальних кейсах та знайти відповіді.
Поговоримо про:
- Виклик бренду на ринку комодіті: Споживачі не мають лояльності; чим молоко може взагалі відрізнятись? Як вийти на такому ринку за межі продукту та дати споживачу відчуття приналежності до більшого сенсу?
- Що насправді впливає на маржу та прибуток? Як ми вимірюємо продуктові КПІ та брендові КПІ і чому їх розділяємо
- Комунікаційна платформа «Життєві сили на життя» – як вона працює та що змінює у сприйнятті Молокії
- Word of mouth – найкраща реклама. Чому варто робити продукти та колаборації про які споживачі самі будуть говорити
Наша спікерка:
Тетяна Коровіна – директорка з маркетингу «Молокія». 15+ років досвіду у маркетингу. Керувала розвитком брендів і категорій у: Чумак, АВК, Pepsico, Roshen, Sony, SCA, Оболонь.
Програма зустрічі:
13:00-13:30 – реєстрація
13:30-15:00 – Як створювати любов до бренду, де немає лояльності? Досвід Молокія
15:00-16:00 – час для нетворкінгу та частування
Дата та час: 26 жовтня 2025 о 13:30
Місце проведення: м. Львів, Коворкінг Nat, вул. Кульпарківська, 200а
Вартість: 900 гривень (для студентів, випускників магістерської програми MSc in Marketing Manager та учасників закритого клубу діє знижка 50%. Шукайте промокод у чаті учасників).
Партнер заходу: Nat – коворкінг-амбасадор культури роботи.