Від SEO до AI: нова ера видимості бренду

Бізнес-школа УКУ запрошує вас на подію «Від SEO до AI: нова ера видимості бренду». Разом з діджитал агенцією Panem та UA Marketing Club розглянемо, як змінюються підходи до видимості брендів у світі, де AI стає ключовим посередником між бізнесом і клієнтом. Як AI змінює правила гри в digital-маркетингу, пошуковій оптимізації та залученні клієнтів? На зустрічі ми поговоримо про те, як бізнесу адаптуватися до нових алгоритмів, автоматизації та штучного інтелекту в просуванні. Практики з провідних digital-компаній поділяться інструментами, кейсами та прогнозами на 2026 рік.

Програма: 

18:00-18:30 – реєстрація
18:30 – 19:15 – виступ: «Як має змінитись ваш сайт, щоб подобатись як пошуковим системам, так і LLM (chat GPT)»
19:15-19:30 – біоперерва
19:30-20:15 – панель: «Як AI впливає на sales-omnichanel та які кроки необхідні для його посилення»

Виступ «Як має змінитись ваш сайт, щоб подобатись як пошуковим системам, так і LLM (chat GPT)»

Спікер: Павло Лисий — CTO & Co-founder Panem Agency, за 15 років досвіду в SEO та інтернет-маркетингу успішно реалізував десятки проєктів у різних країнах.

Павло розповість про нові технічні вимоги до вебсайтів, які стануть критичними у 2026 році, та пояснить, як змінюється логіка роботи онлайн-простору під впливом штучного інтелекту. Він зупиниться на тому, як мовні моделі, зокрема ChatGPT, здійснюють краулінг і індексацію сайтів, тобто як «бачать» і використовують ваш контент. Окрему увагу спікер приділить новим принципам формування результатів у системах на базі AI — і тому, чим вони відрізняються від класичного SEO. Наприкінці Павло поділиться своїм баченням майбутнього e-commerce у світі, де штучний інтелект стає основним рушієм змін.

Панельна дискусія «Як AI впливає на sales-omnichanel та які кроки необхідні для його посилення»

Наші спікери:

  • Тарас Василишин — CEO & Co-founder Panem Agency, експерт в діджитал маркетингу з досвідом роботи 13 років;
  • Павло Лисий — CTO & Co-founder Panem Agency, за 15 років досвіду в SEO та інтернет-маркетингу успішно реалізував десятки проєктів у різних країнах;
  • Ірина Воронецька — керівник відділу маркетингу у UCU Business School;
  • Ольга Забалканська — CMO Newoldstamp, MySignature, growth-маркетолог з 7+ років досвіду;
  • Еміль Трофимюк — CCO Lantech Communications LLC, спеціаліст із маркетингу технологічних продуктів і розвитку IT-бізнесів.

Про що говоритимуть:

  1. Роль AI у сучасному omnichannel-маркетингу: як поєднати класичні канали (SEO, контент, email, соцмережі) з новими AI-платформами.
  2. AI як новий канал залучення: його місце у воронці продажів, рівень конверсій, складність входу та потенціал для масштабування.
  3. Видимість бренду в епоху штучного інтелекту: як алгоритми впливають на довіру користувачів до брендів і хто формує «тон голосу» у комунікації з AI.
  4. Феномен довіри до ШІ

Дата та час: 10 грудня о 18:00
Місце проведення: Львів, Центр Шептицького УКУ, Паркова авдиторія
Вартість: 500 грн на збір на 2 авто для 3-тьої окремої штурмової бригади (3 ОШБр)

Контактна особа
лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу
Євгенія-Мілена Яцишин

Івент-менеджерка