- Директор магістерської програми MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ.
- Маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех».
- Експерт з понад 18-річним досвідом в маркетингу.
- З початком навчального 2022 року Ігор став директором магістерської програми MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ. Також він є академічним лідером та викладачем програми управлінського розвитку «Маркетинг для бізнесу».
- Закінчив магістерську програму Key Executive MBA у LvBS та Ефективне менторство через призму EQ-Boost.
- Ігор прийшов у компанію «Кормотех» на позицію бренд-менеджера, де у відділі працювало двоє людей. За 17 років виріс від бренд-менеджера до директора з маркетингу та інновацій та створив потужний маркетинг в компанії.
- Сьогодні Ігор управляє командою з понад 50 людей. Входить у стратегічну раду компанії «Кормотех». За час роботи в компанії розвинув відділ маркетингу та інновацій до рівня окремих підрозділів: управління брендами, інновації, трейд-маркетинг, аналітика, діджитал, робота з спеціалізованими клієнтами, дизайн.
- Досягнення за 17 років роботи в компанії: «Кормотех» – лідер на ринку кормів для тварин в Україні (з 2015р.). Компанія будує бренди в Україні на та ринках ЄС, США. Продукція представлена в + 30 країнах; Створення супер преміального бренду Optimeal та вивід його на ринки ЄС та США. Створений відділ інновацій з фокусом на розвиток продуктових інновацій.
- Ігор мріє побудувати успішні українські бренди в глобальному світі. Своїм завданням сьогодні він бачить розвиток спеціалістів з маркетингу через навчання. Саме нове покоління маркетологів має стати основою для росту українського бізнесу в світі.
- Сфери компетенцій: стратегічний маркетинг; створення та управління портфелем брендів; пошук та створення ціннісної пропозиції; просування брендів на ринку України, ЄС та США, стартапи.