Володимир Мельник

  • Доцент кафедри Управління та організаційного розвитку УКУ
  • Член Академічної Ради УКУ
  • Професор маркетингу в Мадридському університеті Карлоса III та бізнес-школі ESCP
  • Володимир Мельник  отримав науковий ступінь доктора наук у сфері маркетингу та поведінки споживачів в Університеті Вагенингену (Нідерланди), після чого успішно пройшов дворічну пост-докторантуру в університеті Маастрихту (Нідерланди).
  • Він закінчив дослідницьку CentER магістратуру з маркетингу в Тілбурзькому університеті (Нідерланди) та магістратуру з економіки в CORIPE Piemonte (Італія).
  • Він є співголовою Середземноморської Асоціації досліджень споживачів і членом Європейської Академії Маркетингу (ЄС), Асоціації досліджень споживачів (США), Товариства психології споживачів (США) та Інституту розвитку підприємств і ринків (Іспанія).
  • Його основні наукові інтереси полягають у сфері прийняття рішень споживачами, комунікаційних стратегій та впровадження інноваційних продуктів, соціального впливу.
  • Його дослідження зосереджені на розумінні ролі соціального впливу в прийнятті рішень споживачами та включають різноманітні методи, включаючи експериментальні дослідження та мета-аналіз.
  • У 2008 році він став лауреатом престижної наукової премії «Найкраще дослідження року» Європейської Академії Маркетингу. У 2022 році його стаття про вплив соціальних норм на прийняття рішень споживачами була оголошена журналом Marketing, як «10 найкращих маркетингових досліджень 2021 року».
  • Володимир має численні публікації в престижних рецензованих журналах, зокрема Journal of Marketing, Marketing Letters, Psychology & Marketing, Journal of Psychology та Advances in Consumer Research.
  • Він регулярно отримує запрошення представляти свої дослідження на провідних міжнародних конференціях та університетах по всьому світу, включаючи Оксфордський університет (Великобританія), Гамбурзький університет (Німеччина), Університет Нового Південного Уельсу (Австралія), Університет Мессі (Нова Зеландія).
  • Він є рецензентом провідних міжнародних академічних журналів, таких як Journal of Consumer Behaviour, International Journal of Research in Marketing, European Management Journal, Social Psychological and Personality Science.
  • Володимир має широкий досвід роботи в мультидисциплінарниих проектах, які фінансуються ззовні на замовлення урядів Європейського Союзу, Нідерландів та Іспанії та є запрошеним експертом щорічного конкурсу L`Oreal Brandstorm.