Володимир Мельник

Доцент кафедри маркетингу та поведінки споживачів на кафедрі Business Administration at Carlos III University of Madrid.

PhD in Marketing and Consumer Behavior from Wageningen University (The Netherlands), CentER’s Research Masters in Marketing from Tilburg University (The Netherlands), MSc in Economics from CORIPE Piemonte (Turin, Italy) and an MSc in Business Economics from Sumy State University (Ukraine).

Основні наукові інтереси полягають у сфері прийняття споживчих рішень, комунікаційних стратегіях, впровадженні інноваційних продуктів, соціальному впливі та тиску з боку однолітків.

Працював над декількома мультидисциплінарними проектами за замовленням голландського уряду, зокрема дослідження ефективних комунікаційних стратегій переваг сталого харчування та використання Інтернет-медіа для виявлення мінливих споживчих уподобань.

Має широкий навчальний портфель на бакалаврському та магістерському рівнях (поведінка споживача, маркетинг, розвиток нових продуктів, теми маркетингу та управління ланцюгами поставок, курси навичок стратегічного маркетингу та міжнародного бізнес-маркетингу).