Надання послуг імплементації ERP систем впродовж 15 років наштовхнуло на узагальнюючі висновок про те що компанії потребують постійних зовнішніх стимулів по вдосконаленню своєї операційної ефективності. При тому, що сторонні стимули у вигляді консультантів чи підрядників по доставці інновацій малоймовірно можуть доставити компанії більше покращень ніж компанія може освоїти та використати на це ресурсів. Як правило вплив таких змін на компанію має довготривалий період імплементації і приносить ефект впродовж довгого періоду часу. Більш того більшість компаній неспроможні налаштуватись на стабільне зростання, існування і підтвердженням тому є те, що 69% компаній середнього і малого бізнесу припиняє існування впродовж перших п’яти років існування. Мета моєї роботи полягає в демократизації застосування сценаріїв трансформації бізнесу на основі статистично зафіксованої продуктивності компаній та застосуванням найкращих практик галузі для побудови планів розвитку компанії.
Процес створення сервісу, продукту або краще висловитись як пошук способу доставки цінності клієнту сповнений відкриттями на кожному кроці. Здебільшого відкриття є неочікуваними, а результати застосовуваними в багатьох сферах. Сам процес дослідження як в частині Product Development, Marketing strategy так і пошуку інноваційної бізнес моделі, що дозволить доставляти цінність без надлишкових опцій клієнту. Зрештою мною було переосмислено хто потенційно може стати клієнтом нашого сервісу і яким рівнем компетенції він повинен володіти. Який розмір компаній потенційно можуть бути зацікавлені в вирішені цієї задачі? Це та інші питання мені допомогли вирішити методології запропоновані в ході навчання. Щораз повертаючись на початкову точку роботи з фреймворком по проектуванню цінності продукту ретроспективно оцінюєш пророблену корисну роботу. Результатом стало чітке розуміння ключових цінностей, що має нести продукт клієнту і спосіб доставки цих цінностей.
Перетворити магію створення затребуваного ринком продукту на послідовність кроків мені допомогли практичні завдання що були виконані за методологію отриманою з курсів Product Development, R&D та IT Strategy. Безперечно найважливішою частиною роботою з новим навиком є самостійна робота з імплементації методологій до власного проекту, компанії.
Особливим відкриттям стали інтерв’ю з потенційними клієнтами про найбільш важливі проблеми з якими вони працюють найбільше. Виявилось, що не всі гіпотези мають підтвердження у світогляді клієнтів.
Створення поступового руху в пошуку способів створення інновації в існуючій компанії і новому продукті є дуже практичним навиком. Виявилось, що можна організувати рух до впровадження новацій через послідовні прості кроки.
Додатковим ефектом впливу на компанію став стали системні зміни в організації процесів маркетингу, продажів та структурні зміни направлені на створення цінності клієнту.
Автор: Костюк Руслан





















