Трансформація аутсорсингової компанії в лідера галузі Іммерсивних технологій

На ринку ІТ- послуг, де конкуренція серед провайдерів є дуже високою, ключовим фактором конкурентної переваги стає високий рівень якості послуг. Метою цієї роботи є опрацювання та представлення комплексу трансформаційних заходів та використання новітніх методів управління, які допоможуть збільшити якість сервісу компанії на кілька рівнів.

Зараз увага клієнтів з усього світу спрямована на українські сервісні компанії, тому важливо продемонструвати український сервісний бізнес не просто як ресурсну базу, але як компанії, які спроможні надавати першокласний сервіс, як технічний, так і консалтинговий, високого рівня. Це не лише допоможе у виживанні українського сервісного бізнесу, але й створить передумови його глобальної конкурентоспроможності.

Метою мого навчання на програмі МВА є навчитись та ефективно провести трансформацію у власній компанії, тому я розпочала роботу над цією темою ще до початку написання кваліфікаційної роботи. Ця робота є логічним завершенням навчання і включає в себе ряд практик та методологій, які я засвоїла під час навчання та спілкування із одногупниками та спільнотою студентів.

У роботі описується комплекс трансформаційних заходів та використання новітніх методів управління з метою підвищення рівня сервісу компанії. Цей комплекс включає в себе ряд елементів, таких як оптимізація бізнес-процесів, використання інформаційних технологій та методик управління змінами, управління очікуваннями клієнта, підвищення кваліфікації персоналу та багато інших.
Важливо зазначити, що всі ці елементи трансформації є не просто теоретичними напрацюваннями, а вже застосовуються в практиці в моїй компанії. За допомогою новітніх технологій, які включають в себе інструменти аналітики та моніторингу, мені та команді вдало вдається вирішувати проблеми, які виникають у процесі трансформації.

Окрім того, інтеграція елементів трансформації в режимі реального часу дозволяє не просто проводити планові заходи, але і оперативно вносити зміни у стратегію компанії. Завдяки цьому, управління компанією стає більш гнучким та швидким, що дозволяє підтримувати високу якість послуг на постійній основі.

Як результат, вже зараз можна побачити певні результати застосування елементів трансформації та новітніх методів управління. Це дозволяє розраховувати на подальшу ефективну роботу компанії та наращування лідерських позицій у відповідному секторі ринку.
Дуже хочу щоб моя кваліфікаційна робота стала посібником для трансформації аутсорсингової компанії в високоякісну послугову компанію, який буде корисним не лише для моєї компанії, але і для кожного власника чи керівника С-level маленької або середньої аутсорсингової компанії, яка прагне стати гравцем на ринку високоякісного технологічного сервісу.

Автор Ольга Кривченко
Науковий керівник Ярослав Притула