Перегляд існуючої бізнес-моделі освітнього проєкту YOU CAN, який функціонує онлайн у сегменті B2C, є закономірним для стартап-компанії і зумовлений цілями розвитку бізнесу, необхідністю впровадження змін задля їх досягнення. Онлайн-навчання вже далеко не майбутнє, а теперішнє, тож успіх подібних проєктів, як бізнесу, є важливим для забезпечення життєстійкості освітніх ініціатив. Практична апробація бізнес-моделей функціонування альтернативного освітнього проєкту в межах нашої роботи дозволить зробити управлінські висновки, які можуть бути корисними для розвитку української онлайн-освіти загалом.
На даному етапі для досягнення мети дипломної роботи та окреслених цілей розвитку освітнього проєкту зреалізовано низку завдань:
– здійснено дослідження існуючої аудиторії проєкту за допомогою глибинних інтервʼю та її сегментування;
– проаналізовано вже існуючу бізнес-модель проєкту з виявленням її обмежень та недоліків в перспективі розвитку бізнесу;
– проведено бенчмаркінговий аналіз успішних альтернативних бізнес-моделей освітніх проектів;
– запроваджено зміну існуючої бізнес-моделі в частині каналів комунікації з клієнтами.
На даному етапі виконана робота допомогла ближче познайомитися із цільовою аудиторією та почути про їхні болі, зробити висновки про сучасний стан онлайн-освіти та потреби аудиторії. Особливо цінними для подальшого врахування є висновки щодо алгоритмів прийняття рішень клієнтом, існуючих упереджень щодо оцінки ефективності тих чи інших форматів навчання.
Автор Ольга Падяк
Науковий керівник Наталія Лагоцька





















