Закупи! – це сервіс онлайн доставки продуктів харчування, що здатен доставити вашу необхідну дрібничку протягом 20 хвилин.
Чому ця тема?
Насправді, у Бізнес школі УКУ нас навчали, що при створенні ідеї для стартапу чи бізнесу завжди необхідно спершу звертати увагу на проблеми, які стартап чи бізнес може вирішити. Моя ідея не була винятком. Я, як і багато людей у ХХІ столітті дуже ціную власний час, тому не мав бажання витрачати час на виїзд за дрібними покупками.
Послуга швидкої доставки, допомагаєте людям ефективніше використовувати свій час, звільняючи його для більш важливих завдань або розваг. Також, люди цінують зручність в своєму житті, особливо коли мова йде про невеликі покупки. Виїзд за дрібними речами може забирати дуже багато нервів, особливо, коли приготовлена вами страва уже майже готова, проте ніяк вам не буде смакувати без дрібнички, яку ви призабули придбати.
Ідея перебуває на стадії валідації. Розуміння та методика проведення глибинних інтерв’ю, що мені подарувала Бізнес-школа УКУ дозволила мені провести декілька глибинних інтерв’ю з потенційною цільовою аудиторією. У результаті чого мені стало відомо, що:
- Для цільової аудиторії сервісу дуже важливим при здійсненні покупок є саме якість продуктів, що вони купляють, а не ціна, як здавалось на перший погляд;
- Нові реалії в Україні після повномасштабного вторгнення змінили характер здійснення покупок, покупці почали здійснювати покупки рідше та почали звертати більшу увагу на виробника та якість продукції, що вони купляють;
- Цільова аудиторія готова доплачувати додаткові кошти за доставку, аби лиш не виходити з дому.
У подальших планах бачу необхідність у проведенні соціологічного дослідження, що включатиме ряд коротких запитань, аби краще зрозуміти точкові болі українців та мати більш “загальну картину” за розміром. Ціль даного дослідження це не менше, як 100 заповнених анкет. Також уже є домовленість з керівником одного представників малого бізнесу у цій галузі щодо створення першого MVP даного сервісу на основі одного з його магазинів. Дане MVP функціонуватиме впродовж березня, що дозволить зробити перші висновки стосовно життєздатності ідеї та внесення подальших висновків до проекту.
Чого я навчився у бізнес школі?
Перш за все, бізнес-школа надала відмінну платформу для зустрічі та взаємодії з різноманітними людьми з різних галузей, культур та професій. Це дуже допомогло мені побудувати міцну мережу нетворкінгу, що обов’язково мені знадобиться в подальшому. УКУ, як правило, пропонує строгу та структуровану програму, яка розроблена для розвитку аналітичного та критичного мислення. Також УКУ, не побоюсь зазначити, допомогло розвинути навички та знання, необхідні для створення та управління власним бізнесом, до прикладу розробка та реалізація стратегії для досягнення мети бізнесу, а найголовніше впевненість – впевненість у своїх силах у час незвизначеності.
Автор:Озимок Роман
Науковий керівник: Щур Святослав