Гейміфікація та VR/AR: як технології «занурення» змінюють нас

Центр етики і технологій Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) запрошує на панельну дискусію про стан і перспективи технологій гейміфікації, віртуальної та доповненої реальності, їхній вплив на людину й економіку. Під час події учасники матимуть змогу особисто побувати у віртуальній реальності з допомогою спеціального обладнання від нашого партнера – компанії SoftServe.

Зустріч відбудеться 10 вересня у межах Днів УКУ.

Під час події ви дізнаєтеся:

  • як «штучні» реальності впливають на інші індустрії (освіта, медицина, туризм)?
  • Чому гейміфікація – це не тільки про розваги?
  • Чи існує небезпека залежності від VR/AR та як її уникнути?

Учасники дискусії:

Микола Максименко, керівник R&D SoftServe

Володимир Хіцяк, керівник Центру етики і технологій LvBS

Вхід вільний, за умови попередньої реєстрації:

[register-button token=’5d550391-0f44afeb-9c2e-96beb4b6b976′ title=’Зареєструватись’]

Коли: 10 вересня, 18:00

Де: Центр Шептицького, Паркова аудиторія

Контактна особа: Володимир Хіцяк vkhitsyak@lvbs.com, +380 730 745 837‬

Довідка: Центр Етики і Технології LvBS є ініціативою Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) для дослідження впливу технологій на суспільство та людину, популяризації етичних аспектів технологічного розвитку. Ціллю проекту є започаткувати платформу для комунікації між технологічним бізнесом, суспільством, науковими та дослідницькими інституціями