Вебінар LvBS: Комунікація брендів у нових умовах. Найкращі кейси та світові практики

Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує 8 липня на вебінар «Комунікація брендів у нових умовах. Найкращі кейси та світові практики» з Наталею Улинець, фахівчинею із 10-річним досвідом на ринку комунікацій. Вебінар пройде у межах презентації магістерської програми MSc in Marketing Management.  

Будь-які обмеження це не провал для компаній, а додаткові приводи й можливості, щоб виділитися, подати себе, запам’ятатися й укріпити довіру. 

На прикладі кращих світових кейсів CEO Perfect PR Наталія Улинець, викладачка на програмі MSc in Marketing Management, розповість як конвертувати виклики у довіру і позитивні враження та залишатися актуальними і корисними в умовах нових трендів.

Також під час вебінару дізнаємося більше про магістерську програму MSc in Marketing Management  та її переваги.

Коли:  8 липня 18:00

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації*:

[register-button token=’5ef0a0fb-c0cb2ce0-3d64-4357e30c73fd’ title=’Зареєструватись’]

*Після реєстрації за годину до події на електронну скриньку, яку ви вказали, під час реєстрації, ви отримаєте лінк на вебінар, який проходитиме на платформі zoom.

Контактна особа: Марта Гудзовата, менеджерка магістерської програми MSc in Marketing Management, +38 (096) 988-45-71, mgudzovata@lvbs.com.ua.

Наталя Улинець фахівчиня із 10-річним досвідом на ринку комунікацій. Спеціалізується на репутаційних та антикризових комунікаціях у комерційному, політичному і державному секторі. Засновниця та директорка агенції комунікацій Perfect PR, співвласниця інформаційно-аналітичного видання Дивись.info. Впроваджує комунікаційні стратегії для всеукраїнських, міжнародних компаній. Працює з побудовою репутації для інвестиційних проектів та проектів соціальної та екологічної відповідальності. Виграла 6 виборчих кампаній, врятувала понад 27 компаній від репутаційних криз і впровадила більше 50 PR-стратегій.

MSc in Marketing Management Львівської бізнес-школи УКУ створена для людей з початковим досвідом у сфері маркетингу та PR, яких цікавить системне навчання та практичних досвід, ґрунтовні знання, здобуті у найкращих експертів галузі, кар’єрне зростання та підсилення усіх необхідних навиків та компетенцій, щоб стати справжнім фахівцем з маркетингу. Програма буде актуальною для тих, хто хоче розуміти ринкові тренди маркетингу і під час навчання створити власне портфоліо з реалізованими маркетинговими проектами та рекомендаціями від компаній після успішного проходження практики у них. До 1 липня діє рання реєстрація на програму!