Дмитро Шимків: Українці не вміють продавати себе

15 Бер 2013

«Що допомагає мені приймати рішення? Я чітко розумію власні сильні і слабкі сторони, але будую майбутнє на сильних. Вас ніхто нічому не навчить – ви можете тільки навчитися. Прислухайтесь до людей, які можуть ділитися досвідом, але пам’ятайте – рішення завжди приймаєте ви», – генеральний директор «Microsoft Україна» Дмитро Шимків під час майстер-класу «What’s next?» поділився з учасниками Програми з інновацій та підприємництва власними секретами успіху.

Дмитро Шимків розповів про досвід створення власного стартапу та шестирічний досвід роботи у компанії «Microsoft Україна». Він також розповів про нові тренди в технологіях: «Сучасний комп’ютер – це не пристрій. Він поєднує у собі такі характеристики як multi device, social, connected, natural». Зазираючи у майбутнє, компанія, у боротьбі за споживча, намагається передбачити, яким буде завтра: «Те, куди усі прямують, це нові тренди: computing everywhere, context matters, working on your behalf», – зазначив Дмитро Шимків.

На думку гендиректора, Україна має «власний нафту та газ», однак ми цього не бачимо: «Ми друга країна у Східній Європі за кількістю розробників. Питання лише, як це капіталізувати? Ми не всіємо продавати себе, свою роботу, ідею».

Тому Дмитро Шимків порадив студентам викристалізовувати ті речі, які їх надихають, а також інтегруватися у міжнародне середовище, зокрема мінімум на рік прийняти рішення повчитися чи попрацювати за кордоном: «Діліться досвідом, слухайте інших, але майте власну точку зору. Якщо у вас немає досвіду успіху та падіння, зробіть так, щоб він у вас був – ідіть на ризик!».  

Додамо, у рамках модулів на Програмі провідні спеціалісти, бізнесмени та експерти читають майстер класти для учасників MS in Innovations and Entrepreneurship.