Щирість, нові формати та почуття гумору: без чого не вижити у PR?

27 Кві 2018

Public Relations – це кожна свідома й несвідома точка дотику з вашим клієнтом і не тільки, це безмежні виклики і ще більш безмежні можливості. Не залежно від того, чи ви працюєте у бізнесі чи в громадському секторі. Про це під час IdeasLab «Три історії про PR. З чого розпочати ваше просування» розповідала Лілія Кузік, керівник відділу маркетингу та PR Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS), речниця Львівського комунального підприємства «Лев», яке опікується безпритульними тваринами.

Piar

Ми зібрали найцікавіші тези з виступу, і раді ділитися ними з вами:

– Шукайте якнайбільше шансів поспілкуватися з авдиторією і зрозуміти, хто ці люди і чого вони чекають/шукають.

–  Щирий сторітелінг ламає стереотипи і робить нереальне можливим.

–  Будьте втіленням того, про що розповідаєте іншим: лише спілкуванням, щирими та прозорими кроками можна завоювати довіру інших.

–  На щастя, команда LvBS руйнує стереотип про війни між Маркетинг/PR/Sales. Вони можуть і повинні працювати разом та заради спільного результату.

Piar2

–  Дуже цінно для бізнесу/неприбуткової організації, коли довіра клієнта до тебе зростає настільки, що він та середовище довкола починають працювати на твій імідж. Завжди варто досліджувати, слухати, аналізувати й розвивати середовище, яке просуває тебе.

–  Перевіряйте себе на: відкритість, готовність до змін і постійного навчання, добре почуття гумору.

–  Творіть самі, шукайте нові формати, не йдіть за шаблонами!

–  У комунікації, як це не дивно, робота з цифрами зараз ключова, щоб розуміти, що ти робиш і вимірювати результат.

–  Єдина цільова аудиторія померла, світ рухається до індивідуалізації, це вже не нова думка. І це є великим викликом для нас усіх.

–  Темна сторона PR’у: дедлайни згорають, постійна комунікація з людьми виснажує, задуми провалюються. Але все це – не причина для смутку!

Piar3

–  Читайте про дизайн-мислення, бо це та річ, що допоможе зрозуміти: чи продукт/бізнес/проект, який ви задумали – лише ваша мрія, чи це те, що буде потрібне людям і стане продуктом для них.

–  Немає універсальної поради про топ-5 інструментів для просування вашого бізнесу. Треба розуміти, хто є твоїм клієнтом. І лише під нього можна «заточити» правильний шлях свого просування».

Зустрічі у форматі IdeasLab відбуваються в LvBS щомісяця та реалізуються у межах магістерської програми MSc in Innovations and Entrepreneurship. Нова група розпочне навчання на цій програмі восени 2018 року, набір на навчання триває. Деталі та реєстрація

Piar4