Як управляти бізнесом в епоху трансформацій?

18 Чер 2014

Про бізнес, стратегію і маркетинг у період соціальних та економічних трансформацій говорили учасники Спільноти LvBS під час дискусії з Валерієм Пекарем та Андрієм Длігачем.

Експерти обговорили вплив геополітики та геоекономіки на розвиток бізнесу в Україні, а також стратегічне бачення реформ.

«На сьогодні в Україні малий та середній бізнес складає лише 10%, інші 90% − це великий. А коли в країні немає малого та середнього бізнесу, то мови про розвиток громадянського суспільства не може бути», − висловив свою думку Андрій Длігач, один з кращих тренерів та консультантів із маркетингу, за щорічним рейтингом Ukrainian Marketing Awards.

Доповідачі акцентували увагу на стратегії, яку розробила громадянської платформи «Нова Країна», та на важливості об’єднання громадянських ініціатив.

Президент компанії «Євроіндекс» Валерій Пекар розповів про результати напрацювань «Нової Країни».

Напрацювання, які вже є:
– Документ «Візія нової країни»
– Дороговказ для уряду реформ
– Згуртовані робочі групи для співпраці з майбутнім урядом

Хто скористається результатами проекту «Нова Країна»?
– Усе суспільство
– Всі політики, зокрема нові
– Виникла нова соціальна реальність у якій така робота не пропаде

Основні принципи проекту:
– Бачення України у світовому контекст
– Горизонт на 7 років: Україна 2022
– Парадигма порозуміння, згоди та злагоди, а не конкурсу, перемоги чи конкуренції
– Експертний ранг не так важливий

Підсумовуючи Валерій Пекар наголосив: «Не можна розробити стратегію та передати іншому. Стратегію кожен розробляє для себе сам».