Євген Уткін: Часто у бізнесі треба просто впіймати вітер

17 Чер 2013

У Львівській бізнес-школі ви будуєте фундамент для ведення бізнесу з людським обличчям. Це означає, що тут працює система для формування нового покоління людей, для яких соціальна відповідальність не є пустим поняттям, – зазначив Євген Уткін, президент «КМ Core».

Один із засновників української індустрії мікроелектроніки 15 червня став спеціальний гостем випускних урочистостей програми Key Executive MBA LvBS.

Урочистості розпочались із молитви та звернення ректора УКУ владики Бориса Ґудзяка. Він подякував випускникам Key Executive МВА програми за довіру до Університету і закликав надалі залишатись членами спільноти та будувати її: «Коли ідея Львівської бізнес-школи народилась, для багатьох у цьому місті, навіть в УКУ, слово «бізнес» виглядало загрозливим. Сьогодні це радикально змінюється: натхнення, яке ми отримуємо від вас, поширюється. Присутність студентів LvBS дає драйв та енергію, яка допомагає усім нам на себе подивитись по-іншому. Ви скріпили мережу дружби, що поєднує смак досвіду з юним пережиттям здобування освіти», – звернувся до випускників єпископ Паризької єпархії УГКЦ.  

Євген Уткін у промові поділився із випускниками власними ключовими життєвими уроками: «Світ дуже маленький і люди усюди однакові: нас турбує одне  і те ж. У житті, та бізнесі зокрема, корисно мріяти. Я дуже часто відчуваю себе пілотом – коли ти тримаєш штурвал, то можеш легко кермувати. Але у повітряній кулі штурвалу немає, ти можеш управляти лише набором / зниження висоти – часто у бізнесі треба просто впіймати вітер».

На запитання, як вижити в Україні і зробити бізнес у такі складні часи, успішний підприємець має просту відповідь: «Треба дуже хотіти і мати легенду. Львів показує усьому світові наскільки важливі легенди. Коли починаєте, – думайте не про те, як заробити гроші, а перш за все про легенду. Спочатку продайте її самому собі, а потім своїй команді». 

Як приклад Євген Уткін розповів про легенду «Квазар-Мікро», які хотіли грати у вищій лізі: «Коли у 2004 році нам стало тісно, ми вийшли на інший ринок і зробили велику компанію з великою капіталізацією. Чому так сталось? У пісочниці добре, але світ набагато більший, там зовсім не страшно, бо люди усюди однакові». 

На останок гість поділився власним спостереженням: «Для мене бізнес, як життя, – це марафон. Успіх проекту можна оцінювати лише під час бігу. Коли щось починаєш, треба розуміти, що попереду довга дистанція, і треба чітко розподілити свої сили».

Урочиста церемонія закінчилася врученням дипломів випускникам програми Key Executive MBA.

{album_12}