Сталий розвиток у бізнесі допомагає отримати як фінансові, так і репутаційні переваги. Інтеграція ЦСР у бізнес- та маркетингову стратегію може розпочатися із запитання «Який шлях розвитку обрати компанії?». А відповідь ви отримаєте, відвідавши онлайн-зустріч «Маркетинг. Просування бізнесу через сталі рішення» вже 17 грудня 2020 року.
Це – друга подія із серії трьох безкоштовних онлайн-зустрічей, у межах спільного проєкту LvBS та ПРООН «Бізнесу про сталий розвиток». Проєкт розроблено для представників мікро, малого та середнього бізнесу, що допомагає українським підприємцям мислити категоріями світового бізнесу, у якого сталість є стратегічним пріоритетом.
Як саме підприємцям можуть допомогти Цілі сталого розвитку ООН?
✔ Сформувати додану вартість торгової пропозиції бізнесу.
Це вплине на поведінку покупців і дохідність?
✔ Так. І, окрім економічної вигоди, сталість забезпечує: нові можливості розвитку; доступ до партнерств та інвестицій; взаємодію з громадою, у якій працює бізнес; майбутнє для наступних поколінь.
Під час зустрічі ви краще зрозумієте, що таке сталий розвиток і навчитеся:
- формувати унікальну торгову пропозицію на основі ЦСР;
- аналізувати ланцюг формування вартості власних продуктів та послуг, бачити в ньому можливість запровадження ЦСР;
- розуміти зв’язок між темою сталого розвитку та розширенням ринку для товарів та послуг, тощо.
Інтерактивна онлайн-лекція, робота з кейсами, практичні вправи та обговорення у групах – все це та набагато більше вас чекає у межах тренінгу, викладачами якого є:
▪ Володимир Хіцяк – експерт з PR та маркетингових комунікацій, керівник Центру Етики та Технологій LvBS.
▪ Ірина Фіщук – експертка UNDP зі сталого розвитку, випускниця LvBS.
Дата та час проведення: 17 грудня 2020 р. 16:00-18:00
Місце проведення: Zoom (посилання на зустріч ми надішлемо вам листом в день події).
Участь безкоштовна за умов підтвердженої реєстрації: https://lvbs.top/0kx