Бізнес-школа УКУ запрошує вас на презентацію результатів роботи учасників магістерської програми MSc in Marketing Management над соціально значущими проєктами в рамках суспільно-орієнтованого навчання.
Завданням учасників було провести маркетинговий консалтинг для заповідника «Тустань», національної скаутської організації «Пласт» та соціального проєкту «Колискові» Соломії Чубай та запропонувати маркетингові та управлінські рішення для їх розвитку відповідно до визначених проблем/задач проєкту:
- Тустань – це залишки давньоруського оборонного комплексу на скелях, що входить до складу однойменного історико-культурного заповідника. Одночасно Тустань є цікавою пам’яткою геології, а також унікальною історичною знахідкою.
- Пласт – це українська скаутська організація. Метою Пласту є сприяти всебічному, патріотичному вихованню та самовихованню української молоді. Пласт виховує молодь як свідомих, відповідальних і повновартісних громадян місцевої, національної та світової спільноти, провідників суспільства.
- проєкт Соломії Чубай «Колискові» – це музично-терапевтичний проєкт, який покликаний привернути увагу суспільства до інакшості, зокрема, до особливих дітей.
На події ми запрошуємо вас ознайомитися з проєктами та результатами напрацювань наших учасників, а також приєднатися до нетворкінгу з частуванням опісля.
Дата та час: 17 вересня о 16:30
Місце проведення: Паркова авдиторія, Центр Шептицького УКУ АБО онлайн
Вартість: безкоштовно
Бізнес-школа УКУ — це школа з європейськими цінностями та підходами, яка розвиває відкриту й відповідальну бізнес-спільноту в Україні вже більше 15 років. Мрія школи — «Україна на бізнес-карті світу», адже ми віримо, що лише сильні компанії з етичними підходами та глобальним мисленням здатні зміцнити Україну як всередині, так і її бренд на світовій мапі. Це про бізнес завтра, про цінності та етику в підприємливому середовищі, про людські таланти та зростання людей у компаніях.