UA Marketing Club запрошує на подію «Бізнес для клієнта: як сервіс-дизайн змінює гру», яка відбудеться 30 серпня в Івано-Франківську. Наш спікер – Олег Косс, міжнародний експерт і засновник Lanka.CX, – розкаже, як будувати компанії довкола реальних потреб, а не припущень, і яку роль у цьому відіграє сервіс-дизайн. Це зустріч для тих, хто хоче перестати здогадуватись – і почати дійсно розуміти свого клієнта.
Про що будемо говорити?
- Як побачити шлях клієнта його очима, а не крізь призму маркетингу?
- Чому варто починати з одного сегменту?
- Як знайти і обрати тих клієнтів, для яких ви дійсно створюєте цінність – замість того, щоб працювати навмання?
- Як сервіс-дизайн змінює гру?
Наш спікер:
Олег Косс – засновник агенції Lanka.CX, міжнародний експерт із питань сервіс-дизайну та побудови цілісної системи управління клієнтським досвідом. Консультує великі організації з України, Німеччини, Франції, Болгарії, Молдови та інших країн. Допомагає отримати довгострокову конкурентну перевагу через проєктування клієнтоорієнтованих стратегій та сервісів. Серед клієнтів – МХП, Fozzy, «Метінвест», RIA, ПУМБ, EVA, OLX, UNICEF та інші.
Програма зустрічі:
13:00-13:30 – реєстрація
13:30-15:00 – «Бізнес для клієнта: як сервіс-дизайн змінює гру» + Q&A з Ігорем Блистівим
15:00-16:00 – час для нетворкінгу та частування
Дата та час: 30 серпня 2025, 13:30
Місце проведення: м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова, 23, корпус В1. Другий поверх, інноваційного центру Промприлад
Найближчі укриття знаходяться за адресою: вул. Сахарова, 32 («Укртелеком») та вул. Сахарова, 36А
Вартість: 900 гривень (для студентів, випускників магістерської програми MSc in Marketing Manager та учасників закритого клубу діє знижка 50%. Шукайте промокод у чаті учасників).