[UA MC] Форум RE:THINK 2025 | стратегія. маркетинг. AI у Києві

Ми живемо у світі, де все можна автоматизувати. Але мислення – ще ні.
RE:THINK 2025 | стратегія. маркетинг. AI – форум для тих, хто створює сенси в маркетингу. На події у Києві ми говоримо про те, як бізнеси інтегрують AI в маркетинг, і як бути близьким до клієнтів, знайти баланс між технологією, креативом і сенсом.

Що на вас чекає?

  • 5 виступів від провідних експертів – про маркетинг, бізнес і штучний інтелект.
  • Нетворкінг і кава-брейки –  час для знайомств, розмов і нових колаборацій у колі людей, які живуть маркетингом.
  • Благодійний розіграш – можливість виграти круті подарунки й водночас зробити добру справу.

Програма дня:

10:00 – 11:00 Реєстрація учасників та вітальна кава
11:00 – 11:20 Відкриття форуму
11:20 – 12:30 «Як мислять ті, хто створює бренди» — Іван Філіппов та Віктор Шкурба, модератор Ігор Блистів
12:30 – 12:50 Олексій Молчановський (тема уточнюється)
12:50 – 13:30 Кава-брейк та нетворкінг
13:30 – 14:30 «Як AI змінює знання, творчість і економіку», Олена Занічковська, Олексій Молчановський, Руслан Гутніков та Тетяна Захарченко
14:30 – 15:00 «The Future of Marketing», Михайло Траверсе
15:00 – 15:30  «Коли ШІ забере мою роботу?», Денис Суділковський
15:30 – 16:00 проведення благодійного розіграшу та закриття форуму
16:00 – 17:00 частування та нетворкінг

Детальніше про виступи спікерів:

Розмова: «Як мислять ті, хто створює бренди»

У світі, де всі змагаються за увагу, перемагають ті, хто мислить на кілька кроків уперед.
Поговоримо про те, як мислить стратег: як народжуються сенси, як будуються бренди і як не втратити напрям у шумі трендів. Чи є тут місце АІ?

Спікери:

  • Іван Філіппов – стратегічний директор та партнер креативної агенції Banda. Керує стратегічним юнітом, що розробляє бренд-стратегії, комунікаційні системи та інноваційні підходи до розвитку бізнесу й суспільних ініціатив. Досліджує стратегію як міждисциплінарну систему — від військової та організаційної до культурної.Викладає Wardley Mapping, веде подкаст «У чому виклик», створює освітні та медійні формати про стратегічне мислення в Україні.
  • Віктор Шкурба – засновник та креативний директор ISD Group, креативно-технологічної групи, що понад 20 років формує культуру інноваційного маркетингу в Україні. Під його керівництвом ISD стала піонером цифрових комунікацій, реалізувавши сотні кампаній для бізнесу, держави та міжнародних брендів, що отримали відзнаку на міжнародних фестивалях: Cannes Lions, D&AD, OneShow, Eurobest, Webby Awards, Effie. У 2024 році Віктор увійшов до складу журі Cannes Lions (Creative Data) та до Залу слави української реклами –  за визначний внесок у розвиток індустрії.
  • Модератор Ігор Блистів –  засновник UA Marketing Club, директор магістерської програми MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ та маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех».

Панельна дискусія «Як AI змінює знання, творчість і економіку»

Штучний інтелект уже змінює те, як ми працюємо, створюємо і приймаємо рішення. Але що далі?
Під час панелі поговоримо про роль AI у бізнесі, маркетингу, науці та креативних індустріях — які можливості він відкриває і які обмеження ставить.
Експерти обговорять, наскільки AI може замінювати аналітиків, фінансистів чи креаторів, чому чистота даних стає критичною для ефективності моделей і що потрібно знати фахівцям, аби не залишитися осторонь змін.

Спікери: 

  • Олена Занічковська – співзасновниця The Gradient, агенції human-first дизайну для епохи штучного інтелекту, викладачка та креаторка з понад 20-річним досвідом у сфері технологій та розробки продуктів. Вона допомогла створити й запустити більше ніж 30 продуктів у різних індустріях, включно з фінансовими послугами, програмним забезпеченням, страховою справою, роздрібною торгівлею та освітою. Її експертиза полягає у стратегії цифрових продуктів та лідерстві у процесах цифрової трансформації компаній.
  • Олексій Молчановський – директор з інновацій УКУ, співзасновник Prometheus, голова експертного комітету з розвитку ШІ в Україні при Мінцифрі.
  • Тетяна Захарченко – керівниця програми з компʼютерних наук та Центру для даних, штучного інтелекту та суспільства Українського католицького університету. Має ступінь кандидата фізико-математичних наук з математики та є науковим співробітником Центру відповідального штучного інтелекту Нью-Йоркського університету. Її наукова діяльність наразі повʼязана з алгоритмічною справедливістю та науко про дані в освіті. Тетяна є членом спільноти ELLIS та входить до складу Комітету з розвитку сфери штучного інтелекту в Україні при Міністерстві цифрової трансформації України.
  • Руслан Гутніков – Chief Marketing Officer в Netpeak Agency Ukraine. В компанії відповідає за маркетингові стратегії та розвиток бренду, керує командою з понад 30 спеціалістів. 13 років досвіду у стратегічному маркетингу та розвитку брендів у креативних індустріях. Реалізував 200+ рекламних кампаній для Carlsberg, AB InBev, Vodafone, MasterCard, Danone та інших.

Виступ «The Future of Marketing»

Маркетинг завжди змінюється разом із технологіями. Але сьогодні — не просто черговий етап. AI змінює сам спосіб, у який ми споживаємо товари та інформацію, а отже — і роль маркетингу. Головне питання майбутнього: якою буде роль маркетолога, коли алгоритми знають про людину більше, ніж вона сама? Разом спробуємо відповісти на це питання.

Спікер:

  • Михайло Траверсе – керівний партнер маркетингового агентства Reiseplan [isdgroup], Експерт у маркетингу з 18-річним досвідом у створенні та реалізації бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів та бізнесів. Член академічної ради магістерської програми MSc in Marketing Management.

«Коли ШІ забере мою роботу? (І чому це станеться не так, як ви думаєте)»

Поговоримо про:

  • Які маркетингові задачі в ЛУН вже виконує ШІ краще за людину.
  • Де людина досі перемагає і чому.
  • Які найбільші виклики стоять перед професією.
  • Що робити вже сьогодні, щоб перемогти чужі ШІ-команди завтра.

Спікер:

  • Денис Суділковський – Бренд та Бізнес директор ЛУН

Дата та час: 22 листопада 10:00-17:00
Місце проведення: м. Київ, Mercure Congress Centre
Вартість: 2500 грн

Для учасників закритого клубу UA Marketing Club та учасників і випускників магістерки з маркетингу діє ціна ранньої вартості протягом усього періоду – 2000 грн.
Для захисників і захисниць, ветеранок і ветеранів діє знижка 100% на обидва формати. За деталями звертайтеся в нашу службу турботи.

Чекаємо зустрічі з вами у столиці!

 

Партнери події:
Головний партнер:  Kormotech — глобальна сімейна компанія з українським корінням, що понад 20 років виробляє високоякісну їжу для котів і собак під брендами Delickcious Optimeal, Club 4 Paws, Гав!, Мяу!, My Love.
Інформаційний партнер: СУП голос незалежного українського бізнесу.
Netpeak Agencies Group — група digital-агентств, яка допомагає масштабуватися та зростати бізнесу за рахунок побудови комплексної ROMI-орієнтованої системи маркетингу в компанії.
Райффайзен Банк – найбільший український банк з іноземними інвестиціями. Фінансування енергетичних проєктів – пріоритет для Райфу, за час великої війни він надав понад 2 млрд грн енергокредитів.
YouScan – платформа для моніторингу соціальних мереж та онлайн ЗМІ на базі штучного інтелекту. Завдяки передовим технологіям для аналізу тексту, зображень і характеристик аудиторії, YouScan допомагає бізнесам глибинно розуміти своїх клієнтів, аналізувати конкурентів, керувати онлайн-репутацією, а також покращувати продукти та послуги.