UA MC: Глобальне бачення і локальні рішення: як мислити ширше, але діяти тут і зараз

Запрошуємо вас на зустріч із Сергієм Костьою — маркетинг-директором Bolt у Центральній і Східній Європі та Азії. Сергій відповідальний за маркетинг у 13+ країнах і має понад десятирічний досвід роботи у сфері реклами, стратегії та побудови брендів. На зустрічі він поділиться практичним досвідом адаптації глобальних кампаній до локальних культур, а також розкаже, як вибудовувати ефективні комунікації в умовах культурного різноманіття. Як побудувати бренд, який буде зрозумілим в Україні, Польщі та Таїланді водночас? Які елементи глобальної маркетингової стратегії варто зберегти незмінними, а що – адаптувати під локальні реалії?

Наш спікер:
Сергій Костя — маркетинг-директор Bolt у Центральній і Східній Європі та Азії,  відповідає за маркетинг у 13+ країнах. У компанії Bolt працює з 2019 року.  Працював медіа-планером у агенції OMD Media Direction Ukraine (2013-2017) та провідним менеджером маркетингових комунікацій в МХП (2017-2019). У 2025 році доєднався до команди продюсерів українського маркетинг-форуму. Шоуранер Not too late marketing show. Маючи понад десятирічний досвід роботи в маркетингу та рекламі, Сергій побудував успішну кар’єру, спеціалізуючись на аналітиці, стратегії, маркетинговій ефективності, впізнаваності бренду, кризових комунікаціях та брендингу роботодавця. Його підхід у роботі ґрунтується на гнучкості та стратегічному мисленні: він поєднує глобальні цілі компанії Bolt з локальними потребами, створюючи ефективні маркетингові кампанії, що враховують культурні особливості кожного ринку. Особливо він зосереджений на досягненні ефективності в комунікаціях та рекламі, впроваджуючи різноманітні новаторські ініціативи.

Що обговоримо:

  • Як компанія Bolt адаптує маркетингові кампанії до різних країн та культур
  • Як не загубити “велику ідею”, працюючи на різних ринках
  • Як зберігати єдність бренду, враховуючи локальні реалії
  • Як приймати рішення про те, що адаптувати, а що залишити незмінни


Програма зустрічі:

18:00-18:30 – реєстрація
18:30-20:00 – Глобальне бачення і локальні рішення: як мислити ширше, але діяти тут і зараз
20:00-20:40 – час для нетворкінгу та частування

Дата та час: 12 червня о 18:30
Місце проведення: м. Львів, вул. Козельницька 2А, 016 аудиторія АБО онлайн
Вартість: 1000 грн (для студентів, випускників програми MSc in Marketing Manager та учасників закритого клубу діє знижка 50%. Промокод шукайте у чаті учасників)

 

Після події запрошуємо на нетворкінг та частування. 
Кількість місць обмежена. Підтвердженням участі є оплачений квиток, який ви отримаєте на пошту після реєстрації.



Контактна особа
лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу
Євгенія-Мілена Яцишин

Івент-менеджерка