[UA MC] Як створювати любов до бренду на ринку, де немає лояльності? Досвід Молокія

На ринку комодіті важко утримати споживача: товари здаються однаковими, а лояльність практично відсутня. Як у таких умовах вивести бренд за межі продукту, дати людям відчуття причетності та створити любов до бренду? Запрошуємо на зустріч із Тетяною Коровіною, директоркою з маркетингу «Молокія», щоб розібратись у реальних кейсах та знайти відповіді.

Молокія, UA MCПоговоримо про:

  • Виклик бренду на ринку комодіті: Споживачі не мають лояльності; чим молоко може взагалі відрізнятись? Як вийти на такому ринку за межі продукту та дати споживачу відчуття приналежності до більшого сенсу? 
  • Що насправді впливає на маржу та прибуток? Як ми вимірюємо продуктові КПІ та брендові КПІ і чому їх розділяємо 
  • Комунікаційна платформа «Життєві сили на життя» – як вона працює та що змінює у сприйнятті Молокії
  • Word of mouth – найкраща реклама. Чому варто робити продукти та колаборації про які споживачі самі будуть говорити

Наша спікерка:
Тетяна Коровіна – директорка з маркетингу «Молокія». 15+ років досвіду у маркетингу. Керувала розвитком брендів і категорій у: Чумак, АВК, Pepsico, Roshen, Sony, SCA, Оболонь.

Програма зустрічі:

13:00-13:30 – реєстрація
13:30-15:00 – Як створювати любов до бренду, де немає лояльності? Досвід Молокія
15:00-16:00 – час для нетворкінгу та частування

Дата та час: 26 жовтня 2025 о 13:30
Місце проведення: м. Львів, Коворкінг Nat, вул. Кульпарківська, 200а
Вартість: 900 гривень (для студентів, випускників магістерської програми MSc in Marketing Manager та учасників закритого клубу діє знижка 50%. Шукайте промокод у чаті учасників).

Партнер заходу: Nat – коворкінг-амбасадор культури роботи.

Контактна особа
лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу
Євгенія-Мілена Яцишин

Івент-менеджерка