Як компанії використовують науку про мозок, щоб впливати на наш вибір? Вже 29 серпня, 0 18:30 будемо знайомитися з нейромаркетингом та спілкуватися про те, як ми можемо задіювати його у своїх проєктах.
Спікерка:
Жанна Савчук – нейромаркетолог, здобуває ступінь доктора філософії в Києво-Могилянській академії, гостьовий лектор кафедри маркетингу НаУКМА та UСU Business School. 15+ років досвіду у комерційному маркетингу, ex-marketing director «Edem Resort Medical & SPA». Засновниця книгарні з поведінкової економіки та нейромаркетингу mozok.books, співзасновниця Міжнародної асоціації нейромаркетингових компанії «Neuro Union»
Про що будемо говорити:
- Як проводять нейромаркетингові дослідження провідні компанії ?
- Як шрифт впливає на прийняття рішення, який обрати для реклами і чому ?
- Як колір колір впливає на вибір і який обрати для акційних пропозицій у вашій рекламі?
- Останні наукові дослідження з світу нейромаркетингу та поведінкової економіки.
Зустрінемося нарешті у офлайн-форматі, щоб поспілкуватися та дізнатися багато нового про нейромаркетинг.
Програма вечора:
18:00-18:30 – реєстрація
18:30-20:00 – «Візуальний нейромаркетинг: як використовувати для свого бізнесу»
20:00-21:00 – час для нетворкінгу та частування
Дата та час: 29 серпня, 18:30
Місце: Центр Шептицього УКУ, 127 (Паркова) аудиторія, Стрийська 29А
Вартість: 800 гривень (для студентів та випускників магістерської програми MSc in Marketing Manager діє знижка 50%. Шукайте промокод у чаті учасників).