Вебінар «Клієнт у кризу: чому старі компенсації не працюють?»

Поведінка клієнта трансформується впродовж останніх трьох місяців, однак найголовніше, що змінилися клієнтські очікування щодо бізнесу. Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує на вебінар «Клієнт у кризу: чому старі компенсації не працюють?» у вівторок, 16 червня. Фахівчиня з побудови системи клієнтського сервісу для різних організацій, сертифікована тренерка Service Quality Institute (Інститут сервісу Джона Шоула) Тетяна Петруха розповість про те, які компенсації працюють у час кризи.

Впродовж вебінару учасники дізнаються про те, які чинники впливають на виникнення скарг в часи кризи та основні причини, чому старі компенсаційні політики не працюють. Крім цього, Тетяна Петруха розповість як працювати з компенсаційною матрицею і як разом з командою ефективно впровадити та реалізувати її.

Коли: 16 червня (вівторок), 18:00

Участь у вебінарі безкоштовна за умови реєстрації.

[register-button token=’5ed9081c-8fb027a3-3c75-d57bce1899ff’ title=’Зареєструватись’]

*Після реєстрації за годину до події на електронну скриньку, яку ви вказали під час реєстрації, ви отримаєте лінк на платформу zoom.

Тетяна Петруха – тренер з сервісу, фахівчиня з побудови системи клієнтського сервісу для різних організацій, сертифікована тренерка Service Quality Institute (Інститут сервісу Джона Шоула), учасниця навчальних проектів компанії ZAPPOS. Тетяна має досвід роботи з командою мережі 5-зіркових готелів InterContinental Hotels Group. Вона зібрала кращі кейси з управління персоналом і побудови сервісу ZAPPOS, InterContinental, Facebook, Disney та адаптувала їх до реалій українського бізнесу.