Вебінар LvBS: Secrets of Consumer Behavior in changing world

Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує 21 липня на вебінар з маркетингу «Secrets of Consumer Behavior in changing world» (Секрети поведінки споживачів у світі, що змінюється) з Володимиром Мельником, викладачем LvBS, доцентом кафедри маркетингу та поведінки споживачів на кафедрі Business Administration at Carlos III University of Madrid.
Вебінар пройде у межах презентації магістерської програми MSc in Marketing Management. 

 

Під час вебінару Володимир розповість про цікаві аспекти поведінки споживачів, особливо тепер – в умовах пандемії.  Разом з учасниками поміркуємо про деякі важливі особливості поведінки споживачів та про найбільш поширені маркетингові сигнали. А також – про ті зміни, які відбуваються в умовах теперішньої кризи, та про важливість правильної комунікації брендів.  

Коли: 21 липня  о 18:00
Мова: вебінар проходитиме англійською (буде можливість поставити запитання українською).

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації*:

[register-button token=’5f0cb1ca-f0ee85b7-18c6-57a8e1ca78e7′ title=’Зареєструватись’]

*Після реєстрації за годину до події на електронну скриньку, яку ви вказали, під час реєстрації, ви отримаєте лінк на вебінар, який проходитиме на платформі zoom.

Контактна особа: Марта Гудзовата, менеджерка магістерської програми MSc in Marketing Management, +38 (096) 988-45-71, mgudzovata@lvbs.com.ua.

Володимир Мельник: член академічної ради програми MSc in Marketing Management, доцент кафедри маркетингу та поведінки споживачів на кафедрі Business Administration at Carlos III University of Madrid. PhD in Marketing and Consumer Behavior from Wageningen University (The Netherlands), CentER’s Research Masters in Marketing from Tilburg University (The Netherlands), MSc in Economics from CORIPE Piemonte (Turin, Italy) and an MSc in Business Economics from Sumy State University (Ukraine). Основні наукові інтереси полягають у сфері прийняття споживчих рішень, комунікаційних стратегіях, впровадженні інноваційних продуктів, соціальному впливі та тиску з боку однолітків.

Працював над декількома мультидисциплінарними проектами за замовленням голландського уряду, зокрема дослідження ефективних комунікаційних стратегій переваг сталого харчування та використання Інтернет-медіа для виявлення мінливих споживчих уподобань. Має широкий навчальний портфель на бакалаврському та магістерському рівнях (поведінка споживача, маркетинг, розвиток нових продуктів, теми маркетингу та управління ланцюгами поставок, курси навичок стратегічного маркетингу та міжнародного бізнес-маркетингу).

MSc in Marketing Management Львівської бізнес-школи УКУ створена для людей з початковим досвідом у сфері маркетингу та PR, яких цікавить системне навчання та практичних досвід, ґрунтовні знання, здобуті у найкращих експертів галузі, кар’єрне зростання та підсилення усіх необхідних навиків та компетенцій, щоб стати справжнім фахівцем з маркетингу. Програма буде актуальною для тих, хто хоче розуміти ринкові тренди маркетингу і під час навчання створити власне портфоліо з реалізованими маркетинговими проектами та рекомендаціями від компаній після успішного проходження практики у них