Відкрита подія UA MC: Як бренду виділитись на фоні конкурентів у ТікТок | Marketing Heeks

В епоху швидких змін у соціальних мережах, ТікТок став потужним інструментом для брендів, які прагнуть залучити увагу аудиторії. Як створювати контент, який принесе впізнаваність бренду? Чи може ТікТок вплинути на продажі?
Вже 13 грудня, засновниці TikTok-агенції HEEKS, поділяться перевіреними стратегіями, які допоможуть бренду не лише потрапити в тренди, але й зміцнити свою позицію на ринку.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" маркетинг клуб юа маркетинг клуб тікток тікток гікс uamc UAMC UA Marketing Club TikTok tiktok heeks

Про що будемо говорити?

  • Як працює оновлений алгоритм ТікТок
  • Диференціація на ринку: як зробити так, щоб ролики не просто набирали високі охоплення, але і будували впізнаваність бренду
  • Ролики на впізнаваність та продажі

Будемо багато говорити про різні формати у ТікТоці, тренувати свою надивленість та разом брейнштормити над працюючими сценаріями.

Спікерки: 

Юстина Мостова та Маруся Деркач – засновниці TikTok-агенції HEEKS. Авторки першого українськомовного каналу про маркетинг в TikTok (650K). Запустили 40 брендів в TikTok, зараз роблять найвищі в Україні охоплення в TikTok за допомогою органічного просування. Серед клієнтів агенції такі бренди: Подорожник, Solmar, Rozetka, Optimeal та інші.

Програма вечора:

18:00-18:30 – реєстрація
18:30-20:00 – «Як бренду виділитись на фоні конкурентів у ТікТок»
20:00-21:00 – час для нетворкінгу та частування

Дата та час: 13 грудня 2024, 18:30
Місце проведення: Центр Шептицього УКУ, 127 (Паркова) авдиторія, Стрийська 29А АБО онлайн.
Вартість: 800 гривень (для студентів, випускників магістерської програми MSc in Marketing Manager та учасників закритого клубу діє знижка 50%. Шукайте промокод у чаті учасників).



Контактна особа
лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу
Євгенія-Мілена Яцишин

Івент-менеджерка