В епоху швидких змін у соціальних мережах, ТікТок став потужним інструментом для брендів, які прагнуть залучити увагу аудиторії. Як створювати контент, який принесе впізнаваність бренду? Чи може ТікТок вплинути на продажі?
Вже 13 грудня, засновниці TikTok-агенції HEEKS, поділяться перевіреними стратегіями, які допоможуть бренду не лише потрапити в тренди, але й зміцнити свою позицію на ринку.
Про що будемо говорити?
- Як працює оновлений алгоритм ТікТок
- Диференціація на ринку: як зробити так, щоб ролики не просто набирали високі охоплення, але і будували впізнаваність бренду
- Ролики на впізнаваність та продажі
Будемо багато говорити про різні формати у ТікТоці, тренувати свою надивленість та разом брейнштормити над працюючими сценаріями.
Спікерки:
Юстина Мостова та Маруся Деркач – засновниці TikTok-агенції HEEKS. Авторки першого українськомовного каналу про маркетинг в TikTok (650K). Запустили 40 брендів в TikTok, зараз роблять найвищі в Україні охоплення в TikTok за допомогою органічного просування. Серед клієнтів агенції такі бренди: Подорожник, Solmar, Rozetka, Optimeal та інші.
Програма вечора:
18:00-18:30 – реєстрація
18:30-20:00 – «Як бренду виділитись на фоні конкурентів у ТікТок»
20:00-21:00 – час для нетворкінгу та частування
Дата та час: 13 грудня 2024, 18:30
Місце проведення: Центр Шептицього УКУ, 127 (Паркова) авдиторія, Стрийська 29А АБО онлайн.
Вартість: 800 гривень (для студентів, випускників магістерської програми MSc in Marketing Manager та учасників закритого клубу діє знижка 50%. Шукайте промокод у чаті учасників).