Дискусія від UA MC: «Як будують маркетинг лідери ринку? Розмова з Василем Дмитрівим»

28 Бер 2024

Бізнес-школа УКУ та UA Marketing Club запрошують вас на подію «Як будують маркетинг лідери ринку? Розмова з Василем Дмитрівим». Вже 12 квітня будемо щиро спілкуватися із віцепрезидентом з маркетингу ОККО Василем Дмитрівим та дізнаватися: як працює маркетинг у компанії, як ми можемо імплементувати досвід великих бізнесів для себе і як робити проєкти, про які говорить вся країна.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" маркетинг клуб юа маркетинг клуб uamc UA marketing club Ukrainian marketing club

У 2018 році під керівництвом Василя була повністю змінена маркетингова стратегія мережі АЗК «ОККО». Так, компанія стала місцем для ідей. У тому ж році оновлений бренд-дизайн під гаслом «Заїхати на ОККО – завжди гарна ідея» отримав гран-прі в номінації «Комунікаційний дизайн» міжнародної дизайнерської премії Red Dot Design Awards (Берлін). Роботу було обрано серед 8000 дизайнерських рішень з 45 країн світу.

Спікер:
Василь Дмитрів – віцепрезидент з маркетингу ОККО, має 18 років досвідуу паливному ритейлі, з них 15 очолює маркетинговий напрямок компанії ОККО, створив комплексну систему на основі аналізу Big Data та ML, яка допомагає ухвалювати ефективні маркетингові рішення, запроваджено сервіс безконтактної оплати OKKO PAY, керував розробкою і впровадженням коаліційної програми лояльності Fishka.

Про що будемо говорити?

  • Як побудований маркетинг у компанії ОККО?
  • Що ми можемо взяти для себе, як спеціалістів та підприємців?
  • Як імплементовувати ідеї великих компаній у малому бізнесі?
  • Як змінювати маркетинг фокус, при різкій зміні ринкових умов?
  • Соціальна відповідальність бізнесу. Кейс партнерства з «Повернись живим».
  • Як маркетингові інструменти дозволяють залишатися у топі в ніші та стрімко рости?

Програма вечора:

18:00-18:30 – реєстрація

18:30-20:00 – дискусія «Як будують маркетинг лідери ринку? Розмова з Василем Дмитрівим, віцепрезидентом з маркетингу ОККО»

20:00-21:00 – час для нетворкінгу

Коли: 12 квітня 18:30
Де: Центр Шептицього, 002 аудиторія, Стрийська 29А або онлайн
Вартість: 800 грн

 

Зареєструватись