Бізнес сьогодні повинен ставити свої питання, зокрема, корупції та інституційної довіри

27 Тра 2014

20 травня компанія «Київстар» та Львівська бізнес-школа організували дискусійну зустріч «Між історією і економікою: важливість самоідентифікації і своєчасність проектів». 

У дискусії взяли участь: Андрій Осадчук, директор з регуляторно-правового забезпечення, член правління компанії «Київстар» та Ярослав Грицак, автор колекції історичних мап України Vkraina, професор УКУ, провідний український історик і публіцист. Модератором дискусії виступив Микола Вересень, український журналіст, громадський та політичний діяч.

«Ми є свідками народження нової країни, це країна молоді та середнього класу і ця країна вимагає нової якості, – зазначив під час дискусії історик Ярослав Грицак. – Зараз настав час ставити нові питання, і питання треба ставити до істориків, бо в історії є той ключ, де ми можемо знайти розуміння сучасності».

На думку професора УКУ, не слід в українському суспільстві сьогодні ставити питання ідентичності: «Це та війна, у яку з нами хоче грати Путін . Але, якщо ми у цю війну входимо, ми її програємо. Питання ідентичності важливе, але не з першого ряду. Зараз треба ставити питання цінностей, тобто за, що я готовий боротися». 

Приводом до дискусії у LvBS стала презентація проекту Vkraina, ініційованого національним оператором «Київстар». У рамках проекту українцям пропонують зануритися в історію формування української національної ідентичності у викладі європейських географів та науковців XVI-XVIII ст. та отримати унікальні знання з історії картографії земель України в інтерактивній формі.

Під час дискусії представники бізнесу, ЗМІ і громадські діячі обговорювали питання важливості самоідентифікації як в бізнесі, так і в історії. Окремо доповідачі акцентували на можливостях, які відкриваються перед Україною сьогодні, а також завданнях громади, підприємців і представників бізнесу в доленосний для країни час.

Андрій Осадчук розмірковував щодо важливості самоідентифікації країни для ведення в ній бізнесу: «Ми розпочали роботу над проектом Vkraina ще у квітні 2013 року, адже ми, як національний оператор, усвідомлюємо, як важливо для українців переосмислити історію власної держави. Зараз цей проект став більш ніж актуальним, адже Україна отримала шанс перейти на якісно новий рівень розвитку економіки. Завдання лідерів ринку в цій ситуації – сприяти системним реформам в Україні».

За словами Андрія Осадчука, реалії телеком-ринку в Україні просто жахливі. Більшість телефонів не можуть працювати повноцінно, бо штучно стримується розвиток стандартів зв’язку нового покоління. «Якби ліцензії на 3-є і 4-те покоління зв’язку були б видані вже сьогодні, ми могли б створити сотні нових робочих місць як у компанії, так і  в суміжних галузях. Необхідно чесне партнерство між державою і бізнесом, довіра і прозорість. При цьому системні реформи повинен здійснювати кваліфікований, правильно мотивований менеджмент, інакше вони не будуть успішними».

У рамках заходу у Львові також відбулася екскурсія з використанням мобільних технологій. Журналісти дізналися про таємниці старовинного міста, використовуючи мобільний додаток Vkraina.

Про проект Vkraina:

Vkraina.com – це мультимедійна онлайн-презентація, створена на основі приватної колекції оригінальних геополітичних карт територій сучасної України за ініціативи національного телеком-оператора «Київстар». Vkraina.com має на меті популяризацію знань про історію України за допомогою сучасних засобів телекомунікацій.

Проект vkraina.com проливає світло на маловивчену, погано знану, а в минулому взагалі заборонену в Україні тему картографування українських земель. Проект охоплює період від часів пізнього європейського Відродження до часу занепаду козацької держави наприкінці XVIII ст. на прикладі оригінального історичного матеріалу.

Рефреном до представленого матеріалу стали мелодії у стилі доби пізнього Ренесансу та українського бароко, які спеціально для проекту написав композитор Вадим Борисенко.

Детальніше про проект: http://vkraina.com/