У бізнесі завжди слід пам’ятати про цінності, мотивацію, компетенції та cпівставляти їх з реальною ситуацією у вашій компанії. «Тоді система справді працюватиме», – переконана викладачка програми «HRM у бізнесі» та магістерських програм Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Ольга Садоха.
На останньому модулі програми з учасницями Ольга Садоха говорила про управління бізнес-процесами для HR та результативний рекрутинг, а також про цінності та їх значення для бізнесу. Ми зібрали найважливіші думки викладачки:
«Розрив між цінностями, які декларуються, і тими, які реально існують у команді, трапляється нерідко. Здебільшого, в його основі – відмінність у парадигмах мислення власника та найманого працівника.
Коли справа лише зароджується і бізнес є невеликим, то часто власники відбирають у команду людей, які є близькими їм за цінностями. Проте бізнес розвивається і приходить момент, коли між виконавцями та власником з’являється ще один/не один рівень менеджменту. Тоді вже не керівник підбирає персонал, а представники інших ланок. Тут і може зароджуватись та прірва, що породжується відмінностями бачення власника та найманого працівника.
Щоб не уникати розриву між власником та найманими працівниками, потрібно докладати максимум зусиль до формування цінностей та до формування атмосфери розуміння.
Розриви між цінностями – це не є добре, проте це – природньо. Якщо люди, що різняться цінностями, не співпрацюють безпосередньо та не контактують між собою напряму, – то біди менше. Але не варто ігнорувати цього факту та не працювати над його усуненням, оскільки такі обставини подвоюють-потроюють стандарти. І тоді ситуація розхитується ще більше, і виправити її – ще складніше.
Пам’ятайте, що приходять у компанії, а йдуть від керівників. Тому підбирайте свій менеджмент за цінностями. А ще, що брати до себе у компанію потрібно тих людей, котрим ви можете дати те, що їх «вмикає».
Дізнатися більше про навчання на програмах HR-напрямку у Львівській бізнес-школ УКУ.