Бізнес-школа УКУ, що формує довіру: підсумки дискусії засновників з Big Start 2025

3 Жов 2025

Від ідеї до довіри: у Бізнес-школі УКУ привітати студентів магістерських програм прийшли її засновники, що радо ділилися історією створення школи, бізнес-порадами та новими сенсами. «Бізнес-школа не дасть рецепту як вирішити проблеми, але навчить вас дивитися на все глобально та шукати варіанти рішень», – привітав цьогорічних студентів співзасновник компанії SoftServe і член Наглядової ради Бізнес-школи УКУ Олег Денис. Якою є історія Бізнес-школа УКУ і чому їй довіряють лідери? Читайте про це далі.

Ввечері першого навчального дня привітати, мотивувати та поділитись досвідом зі студентами магістерських програм прийшли декан-засновниця Бізнес-школи УКУ, проректорка  зі стратегічного розвитку УКУ Софія Опацька, а також представники компаній-фундаторів школи – від Концерну Галнафтогаз Назар Купибіда – віцепрезидент з фінансів, а також співзасновник компанії SoftServe і член Наглядової ради Бізнес-школи УКУ Олег Денис. Директорка Бізнес-школи УКУ Ярина Бойчук, модеруючи дискусію, також пригадала як створювали та розвивали заклад впродовж 17 років. «Бізнес-школа УКУ заснована у  2008 році.  І можу впевнено  сказати, що Бізнес-школа має найголовніше – стержень та цінності», – наголосила вона.

Софія Опацька привітала цьогорічних студентів з почином й пригадала, що першою людиною, котра заговорила про появу Бізнес-школи у Львові був Ярослав Рущишин – громадський діяч, співзасновник Бізнес-школи УКУ, почесний сенатор УКУ та підприємець. 

«Бізнес-школа насамперед допомагає вибудовувати довіру між людьми. Тож ще тоді, на початку її створення головна ідея полягала в тому, щоб розвивати довіру.  З іншого боку, було ще одне прагнення: аби ця установа довела цілому світу – ми, українці, нічим не гірші, а навіть у чомусь і кращі. І добре знаємо, як робити український бізнес успішним». 

Також Софія Опацька  зазначила: «УКУ – чи не єдиний університет, який має свою онлайн-платформу, де можна проходити курси. Університет для нас – ціла екосистема, де не лише викладач, який говорить в аудиторії, а також й те, що створене навколо навчального і життєвого шляху студента.  Ми – Living Learning Community. Вже за півтора року навчання у вас виробляється звичка вчитися». За її словами, у Бізнес-школі УКУ головним завданням є не стільки передати знання чи навички, адже їх набагато дешевше отримати з книжок, чи тренінгових компаній.  Найважливіше з того, що дає Бізнес-школа – це ставлення. «Ми хочемо працювати з вашими ставленням, мисленням та чеснотами. І цю цінність не може дати будь-який інший швидкий диджитальний проєкт», – наголосила вона.

Приєднався до рефлексії і співзасновник компанії SoftServe Олег Денис. Він пригадав, як на етапі заснування Бізнес-школи виринало питання: як може поєднатись в одному місці семінарія з бізнесом? Однак зазначив, що все вдалось та принесло багато позитивних результатів. Він порадив студентам розвивати у собі вміння спілкуватись, прислухатись одне до одного, і не чекати кращих часів для ведення бізнесу, а діяти, бо саме швидкість є надзвичайно важливою рисою сьогодні.

«Бізнес- школа не дасть рецепту, як вирішити проблеми. Але вона навчить вас дивитися на все глобально, шукати варіанти.  Немає чарівного рецепту, як робити. Часом вам буде дуже складно, нелегко, бо навчання – це важка праця. Однак треба працювати і бігти», – звернувся Олег Денис до студентів.

Читайте також: Big Start 2025: стартувало навчання на магістерських програмах Бізнес-школи УКУ  

Долучився до розмови і Назар Купибіда, топ-управлінець компанії ОККО.  Він розповів про різні стратегії ведення бізнесу, про принципи роботи великих корпорацій та поділився думкою: «Ми розуміли, що аби творити якісь нові справи, проєкти, нам бракуватиме освічених людей, які будуть розуміти сучасні концепції та підходи в управлінні, тому з радістю стали донором для УКУ. І раді й Бізнес-школі УКУ, яка має голосне ім’я в Україні». 

Завершилась подія запитаннями від студентів до засновників. Вони обговорювали стан освіти в Україні, ідеї для бізнесу, у що зараз інвестують великі компанії,  роботу у великих корпораціях та війну і її вплив на суспільство, а також нові можливості, які розкривають кризи.