Чому китайський воєнний досвід став універсальним і для бізнесу, що таке стратегія та для чого вона потрібна? Ці та інші теми ми обговорювали 29 липня в Одеському WEartMuseum, де відбулася спільна подія Бізнес-школи УКУ та БФ Хвиля ‘91 на тему використання військового мистецтва у бізнесі.
На прикладі Китайської народної республіки тему розкривали Сергій Лесняк та Андрій Рождественський, викладачі Бізнес-школи УКУ.
Стратегія – це мистецтво. Візія + воля + план + елемент творчості + виконання.
Ділимося декількома інсайтами від наших спікерів на цю тему:
- Сунь-дзи – це стратегічний трактат, який є фундаментальним для країн Сходу. Звернення до таких трактатів – у Китаї це данина культурі. В умовах сучасного бізнесу чи він потрібен – питання відкрите.
- Кожен бізнес повинен для себе зрозуміти, чи готовий він йти шляхом стратегем чи ні.
- Китайська модель ведення бізнесу не буде працювати для нас. Ми дуже різні. Нам потрібно придумати свій стратегічний шлях для країни.
Також, не оминули й одвічного запитання про те, як бути справжнім лідером у часи кризи?
- Лідер – це та людина, яка нічого не приховує і одразу показує речі такими, як вони є.
- Мистецтва лідерства можливо навчитися. Чим далі ми йдемо в лідерство, тим більше це про набуте, ніж про генетичне.
- Дві основні функції лідера: створити атмосферу, в якій люди будуть розвиватися та створити довіру в компанії.
Нагадаємо:
- Сергій Лесняк – історик філософії Сходу, викладач Бізнес-школи УКУ, підприємець, перший перекладач трактату «Мистецтва війни» з давньокитайської на українську мову.
- Андрій Рождественський – викладач Бізнес-школи УКУ, виконавчий директор Центру Лідерства УКУ, бізнес-консультант.
Організатор заходу: Хвиля’91 – благодійний фонд, який тримає хвилю оборони української ідентичності на благодійному та культурному напрямках.
Слідкуйте за нашими соціальними мережами, аби точно не пропустити анонси наступних подій.
Запрошуємо вас переглянути вебінар із Сергієм та Андрієм про те, як боротись в умовах обмеженого ресурсу