«Хакатон управлінських та маркетингових рішень» – це 37 учасників, 12 годин, 6 команд, 4 спікери, 4 кейси, 1 призовий фонд. Це був дуже цікавий і пізнавальний день.
Учасники працювали над такими проєктами як: інклюзивний проєкт «Колискова для Олекси», «ДоНація» від УКУ, кейс інноваційного підрозділу ЗСУ Академії сухопутних військ України та кейс агенції регіонального розвитку Вінницької області. Дякуємо усім партнерам та членам журі за представлені завдання та настанови впродовж усього дня!
Переможцями стала команда, що працювала над проєктом «ДоНація» та отримала свій виграш — стипендійний фонд розміром 200 000 грн. Ідея проєкту полягає у тому, аби створити PR-кампанію «Подякуй УКУ», направлену на забезпечення фінансування навчання студентів. Вітаємо команду переможців!
Після завершення Хакатону учасники ділились відгуками, і ми зібрали для вас декілька:
«Ви створили атмосферу співпраці, навчання та невпинного розвитку. Тому хочу щиро подякувати вам, організаторам, за те, що ви надали нам цю унікальну можливість, долучитись до такого важливого проекту як Донація. Я вважаю: навчання — це постійний рух уперед, який допомагає нам розвиватися та стати кращими версіями себе. Ваша робота дала нам можливість розкрити наш потенціал, зрости професійно та навчитися новим навичкам», — ділиться враженнями Наталя Приймак.
Один з учасників, Андрій Шевців, про Хакатон відгукується так: «Перш за все дякую за організацію. Це був дуже гарний досвід. Для себе особисто виніс багато уроків і зрозумів, над чим маю працювати. Дуже сподобалося, що він відбувався в офлайн-форматі. Нарешті живі люди, живе спілкування. Інформація доносилась чітко, завдання були абсолютно адекватні та зрозумілі. Було цінно отримувати фідбек після кожного виступу для того, щоб розуміти напрямок руху та покращень».
«Ви великі молодці, що організували цей захід, створили атмосферу, задіяли достойних спікерів та членів журі, були включеними у всі процеси впродовж дня, мотивували, надихали і справді викликали бажання стати дотичною людиною до спільноти Бізнес-Школи. Окремо дякую за нетворкінг! Це просто любов, коли в одному залі так багато людей, які розуміють один одного з пів слова», — коментує учасниця Христина.
Дякуємо всім за участь у Хакатоні інноваційних та маркетингових рішень!
Нагадуємо, що вступ на MSc in Innovations and Entrepreneurship та MSc in Marketing Management триває. Детальніше читайте на сайті: https://lvbs.com.ua/vstup-2023/