«У компанії вам завжди доводиться балансувати на лінії, коли ви дивитеся на миттєві результати і, водночас, плануєте наперед. Слідкуйте за тим, щоб ваші працівники не лише виконували щоденні завдання, а й мали час на стратегічне планування», – таку думку висловила Алла Георгіаді, експерт в галузі організаційного розвитку університету Св.Томаса (США).
9 квітня вона провела у Львівській бізнес-школі УКУ майстер-клас про те, чому організація повинна допомагати працівникам вчитись, які принципи навчання дорослої аудиторії і як краще навчати людей в організації.
Саме у навчанні працівників Алла Георгіаді бачить створення потенціалу організації. Експерт радить при інвестуванні у навчання враховувати особисті зацікавлення кожного, їхні побажання, а також мотивацію вчитись. Це створює додаткову цінність навчання і підвищує лояльність працівників до керівництва.
За словами Алли Георгіаді, чим більша готовність працівника навчатись, тим вища ефективність навчання і кращі результати його подальшої роботи. «Кожен член компанії повинен усвідомлювати, що засвоєння нових знань потрібно саме йому, а не комусь іншому, і, що він самостійно приймає рішення про навчання».
Підсумовуючи, експерт з організаційного розвитку наголосила: «Питання навчання працівників має багато різних аспектів, але головне – це створення сприятливого організаційного клімату, коли кожен розуміє цілі організації, сприймає їх як свої особисті цілі та готовий змінюватись для досягнення цих цілей».