Наталія Паліна

Спеціалізується на маркетингових стратегіях і побудові виразних брендів, моделюванні бізнесу та розробці бізнес-кейсів з маркетинговими інвестиціями, управлінні людьми. 

Наразі займає посаду директора зі стратегічного маркетингу і має 8-річний управлінський досвід та 20-ти річний досвід маркетингу в найбільших корпораціях світу, відома успішно реалізованими бізнес-кейсами в таких компаніях, як Jacobs, де відповідала за Східну Європу та Центральну Азію, Danone Early Life Nutrition в Україні, Бельгії, Люксембурзі та Нідерландах, Nestle, Kraft Foods.

З 2011 року є членом рад директорів, також входила в склад світових рад директорів: Jacobs Global Brand Board, JDE Global Category Board. Наталія також має успішних досвід створенні ефективних команд, розвитку маркетингових і лідерських компетенцій.