Ірина Воронецька

Керівниця відділу маркетингу

Має понад 20 років досвіду у сфері маркетингу та організації продажів. Володіє глибокими компетенціями у програмах лояльності, брендингу, рітейлі та інтернет-продажах. Поєднує практичний досвід розвитку власного бізнесу з управлінською експертизою, здобутою на керівних посадах у Видавництві Старого Лева та компанії ТОВ «Дюна-Веста» (бренд DUNA).

Освіту здобувала у кількох напрямах: закінчила Національний університет «Львівська політехніка» за спеціальностями «Фінанси» та «Дизайн»; отримала диплом скульптора у Коледжі декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша; а також опанувала професії практичного психолога та менеджера із зв’язків із громадськістю в Інституті технологій бізнесу та права.

Професійну кар’єру розпочала журналісткою відділу місцевих новин у львівській газеті «Поступ».

У вільний час створює прикраси, цікавиться мистецтвом. Активно долучається до розвитку громадянського суспільства та реалізує ініціативи для розвитку рідного міста.