Спільнота LvBS: «Сервіс-лідер. Покроковий план створення клієнтоорієнтованої команди»

Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує 28 травня на зустріч Спільноти LvBS з Тетяною Петрухою, HR та бізнес-тренером у сфері побудови системи клієнтського сервісу та лідерських навиків керівників. Тема зустрічі «Сервіс-лідер. Покроковий план створення клієнтоорієнтованої команди».

 

На зустрічі поговоримо про:

  • клієнтоорієнтовані команди. Чи складно їх збудувати?
  • роль персоналу в бізнесі, орієнтованому на клієнта
  • як виміряти рівень сервісу вашої компанії
  • яскравий клієнтський досвід: головні кроки керівника

Під час зустрічі на реальних прикладах розглянемо, як за короткі терміни можна підвищити сервіс компаній і, що для цього має зробити лідер команди.

Коли: вівторок, 28 травня, 19:00 (реєстрація з 18:30)
Де: Львівська бізнес-школа УКУ, академічний корпус, вул. Козельницька, 2а, 305 авд.
Вартість участі: 350 грн*

[register-button token=’5cd277fd-181f260b-f6d1-045f8b7d5505′ title=’Зареєструватись’]

*Для постійних членів Спільноти LvBS та випускників програм Key Executive MBA, MSc in Technology Management участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Для підтвердження – надішліть, будь ласка, запит на spilnota@lvbs.com.ua

Контактна особа: Ірина Андреасен, iandreasen@lvbs.com.ua, +38097 96 51 921.

Довідка: Тетяна Петруха – тренер і консультант у сфері побудови системи клієнтського сервісу. Сертифікований тренер SQI (Service Quality Insitute, Інститут Сервісу Джона Шоула); учасниця навчальних проектів компанії ZAPPOS; досвід роботи в мережі 5* готелів InterContiental Hotel Groups. Фокус роботи: побудова системи клієнтського сервісу в організаціях, а також створення атмосфери в колективах, яка сприяє наданню високоякісного сервісу. Улюблені джерела знань: Harvard Manage Mentor, Disney University.