«Магнетичний товар – це найкраща функціональність помножена на найкращий емоційний зв’язок із клієнтами, останній формується через дизайн, досвід та легкість користування», – один із топ-50 бізнес-мислителів світу Адріан Сливоцький провів у Львові майстер-клас і розповів про секрети творення вибухового попиту.
«Запитайте у свого клієнта, чи йому подобається ваш продукт, чи воно його люблять. Кожна компанія, яка є творцем попиту, зазвичай досягає 90% позитивних відповідей на ці запитання». Однак на цьому Адріан Сливоцький не радить зупинятися: «Найбільша помилка усіх компаній – коли вони досягають позначки «дуже добре», то перестають покращувати свій продукт і відповідно не можуть досягти позначки «магнетичний». Тому після цього запитайте своїх клієнтів: що б вони ще хотіли покращити, і почуєте дуже цікаві ідеї та несподівані рішення», – зазначив під час майстер-класу один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту.
Адріан Сливоцький вважає, навіть, якщо компанії вдалось створити магнетичний продукт – їй постійно слід удосконалювати свою пропозицію: «Лише тоді, коли ваша траєкторія покращення стане стрімкішою від траєкторії найближчих конкурентів, – ви можете стати компанією-лідером. Думайте не просто над тим, як поліпшити свій товар сьогодні, а як зробити його кращим у перспективі», – наголосив партнер компанії OliverWyman.
Загалом бізнес-консультант радить компаніям застосовувати такі ключові інструменти для творення попиту:
– Скласти карту проблемних точок покупця – хто є ті, кому я хочу служити і що вони хочуть
– Створити магнетичний товар, який творить емоційний зв’язок із клієнтом
– Побудувати найкращий задній план
– Знайти імпульс чи унікальний каталізатор, який мотивує споживача купити
– Вибудувати найкращу траєкторію поліпшення у своїй індустрії – найкращі творці попиту знають, що коли вони випускають продукт уперше – ніхто не розуміє його недоліків краще за них, а тому відразу починають працювати над покращеною версією
Український бізнесменам Адріан Сливоцький вкотре наголосив на важливості вивчення англійської мови: «Це ключ для виходу на світові ринки. Коли усі у цій країні говоритимуть англійською, ВВП зросте значною мірою», – вважає член Дорадчої ради LvBS.
Також у рамках майстер-класу, учасники Спільноти Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) отримали цікаве завдання – запропонувати свої ідеї щодо створення попиту у трьох найважливіших сферах міста Львова – ІТ та бізнес-послуги, туризм, освіта. Адріан Сливоцький прокоментує усі поради, а напрацювання майстер-класу Львівська бізнес-школа передасть міському голові Львова Андрієві Садовому.