Вже вдруге Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) провела програму «Бізнес як військова стратегія». Такий незвичний для України цикл семінарів було започатковано ще минулого року. Тоді учасники відвідали Кам’янець-Подільський та Хотин, і саме цією мандрівкою розпочалось вивчення військової історії України та Азії – з метою почерпнути знання та досвід для бізнесу. Цього року програма була не менш яскравою та захопливою: Тернопіль, Збаразький замок та Вишнівецький палац, а ще – незабутні знайомства та цінні знання.
Сергій Лесняк, викладача LvBS, перекладача книги «Мистецтво війни» Сунь Цзи, якій понад 2 тисячі років:
- «Стратегія – це спосіб мислення про успіх, про джерело сили. Це – налаштування на успішність!
- У Китаї існує давня стратегічна культура. Але значно важливішим для нас є питання, чи є вона в Україні. 2 тисячі років тому у Китаї було багато стратегічних шкіл та написано багато тематичних творів. У них є свій стратегічний канон. Дуже хотілося б, аби така культура була й у нас. До речі, навіть Адріан Сливоцький (провідний бізнес-футуролог) вважає, що «напевно не було нічого кращого за Сунь Цзи».
- З точки зору практичного менеджменту в ділову сферу не повинні потрапляти емоції. Вони мають залишатися поза межами бізнесу.
- Сунь Цзи вчить діяти так, аби ми перемагали ще до початку самого бою. Перемога має пройти непомітною для ворога!
- Стратегія прийшла у бізнес з військової справи. Але насправді книга «Мистецтво війни» – про те, як уникати бою, кровопролиття та вбивств. Вона про те, як захопити ворога, зачарувати його, зробити його «своїм». Це – найбільша і найскладніша перемога!»
Андрій Рождественський, викладач LvBS, виконавчий директор Центру лідерства УКУ:
- «У ХХІ столітті ієрархія гальмує багато процесів. Але, з іншого боку, вона дає бізнес стабільність та забезпечує довготривалість.
- Візія – це не те, що керівництво спускає згори. Це – можливості та готовність разом (для команди) приймати виклики та досягати результату».
Михайло Гросуляк, відомий ресторатор, власник мережі концептуальних ресторанів:
- «Я знав, що буду підприємцем, ще коли мені виповнилося 5 років! Тоді я почав продавати квитки у свій звіринець. Я жив на селі і у нас в дворі жили зайці, раки та інші тварини… Зараз у нас з дружиною збудовано з нуля 5 ресторанів, кожен з них має свою тематику. Що мене надихає? Кожен день моє життя починається з нуля: щодня відкриваю для себе щось нове!»
Вадим Задунайський дослідник українського козацтва, історик, викладач програми «Бізнес як військова стратегія»:
- «Важливий висновок для бізнесу з військової справи: важливо змогти бути дієвим вчасно! Не опускати рук у складні часи, підлаштовуватися до труднощів та бути гнучким.
- Не можна бути заручником штучно створених обставин. Штучність робить вас вразливим!».
Учасники програми «Бізнес як військова стратегія», липень 2017 року
Довідка: «Бізнес як військова стратегія» було започатковано 2016 року. Перший із серії унікальних семінарів Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) про бізнес та військову стратегію зібрав у мальовничих Кам’янці-Подільському та Хотині представників бізнесу, аби на основі Хотинської битви та давніх праць про військові стратегії шукати шляхи для розвитку своїх компаній, удосконалення лідерських якостей та пошуку нових ідей.