На старті бізнесу часто навіть найпростіші рішення можуть бути складними. Попри велику кількість доступної бізнес-літератури потрібне видання може не потрапити вам до рук вчасно. Тому Центр підприємництва УКУ вирішив зробити для вас невеличку «домашню роботу» та створив підбірку видань, які точно стануть вам у пригоді на шляху до побудови бізнесу вашої мрії!
Екосистеми: розуміння екосистем невідривне від контексту, в якому ви хочете творити продукт. Тому для кращого пізнання цієї теми радимо 2 топ-книжки:
1. «Країна Стартапів». Історія ізраїльського економічного дива (Ден Сенор).
2. «Місто Стартапів», створена агенцією StartupAmsterdam.
«Завжди піддавайте сумнівам очевидні речі, ставте питання і сперечайтеся. Для розвитку компанії потрібно заохочувати працівників висловлювати незгоду та альтернативні погляди, адже якщо ви навіть не підозрюєте, що підлеглі з вами не погоджуються, – ви в біді» (джерело Yakaboo).
3. Тепер ви розумієте контекст, але що далі? Далі потрібно усвідомити, що в цьому світі існують чорні лебеді. І вони – всюди. Тому наступний вибір очевидний – Нассім Талеб і його «Чорний лебідь».
4. До речі, позмагатися у глибині з цією книжкою може хіба наш наступний лауреат – нова книга провідного бізнес-футуролога світу Адріана Сливоцького, яку LvBS ексклюзивно видала в онлайн-версії, «Давид перемагає: дисципліна неспівмірної перемоги». Книга заохочує думати і робити, дбати про швидкість важливих рішень та хороший сторітелінг.
Центр підприємництва УКУ – це акселератор для втілення ваших мрій у бізнес-проекти! Дізнайтеся, як стати учасником акселераційної програми Центру підприємництва
5. Не залежно від сфери, у якій ви розпочинаєте власну справу, наступною має бути вже для багатьох основоположна книга «The Startup Owner’s Manual: The Step-by-Step Guide for Building a Great Company» Стіва Бланка. Назва говорить сама за себе!
6. Щоб бути інноваційним, потрібно бути швидким і вміти виділятися, тому книга Джека Траута «Маркетингові війни» вже давно є класикою і також є must read нашої підбірки.
7. Багато практичних порад на перетині маркетингу та інновацій можна знайти в книзі Йони Берґера – «Заразливий: Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними».
8. Сorporates are the new startups і ця частина нашої підбірки буде корисною та цікавою як стартапам, так і компаніям, що хочуть ставати більш інноваційними. У світі все більше компанії починають навчати, купувати, вирощувати стартапи, ставати їх клієнтами. В той же час, стартапи думають, як зробити enterprises своїми клієнтами чи зростати і вигідно продати стартап. Про взаємодію цих, на перший погляд, протилежних світів можна прочитати: у «The Lean Enterprise: How Corporations Can Innovate Like Startups» Тревора Овенса, а також
9. «Lean Enterprise: How High-Performance Organizations Innovate at Scale» Джеза Хамбла.
Приємного читання!
Довідка. Центр підприємництва – це платформа для навчання і розвитку проектів на базі Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) та Українського католицького університету. Ми надамо вашій команді всі необхідні знання, менторську підтримку та поради від підприємців-практиків для реалізації успішного бізнес-проекту. Більше новим та можливостей Центру
Читайте також: 8 студентських проектів, які готові змінити світ