Днями Центр сімейного бізнесу LvBS стартує з дослідженням управлінських практик у сімейних компаніях України. Проєкт має назву «Добре врядування VS сімейні цінності для сталого розвитку бізнесу».
Дослідження перш за все має практичні цілі, адже спрямоване на сприяння сталого розвитку сімейних компаній України, а також представлення їх закордоном. Завдяки спілкуванню, якісній аналітиці та консультуванню експертів міжнародного рівня – ми переконані, кожен з учасників дослідження отримає нагоду на якісно новий рівень управління своєю компанією, а через поширення результатів дослідження у медіа, використання їх для розробки навчальних програм та кейсів з подальшою публікацією в академічній (в т.ч. міжнародній) спільноті – український сімейний бізнес отримає новий погляд на врядування.
Давно не таємниця, що сімейні компанії забезпечують найвагоміший внесок у нашу економіку, а результати їх роботи часто перевершують показники інших бізнесів завдяки характерним перевагам. Однак, вони також можуть стикатися з проблемами у власній роботі та успішній передачі наступному поколінню. Сьогодні маємо вкрай обмежені знання про ці можливості.
Через глибинний аналіз проблеми, а також залучення кращої міжнародної експертизи буде розроблено ряд керівних принципів та рекомендацій щодо вдосконалення практик та інститутів незалежного й збалансованого управління сімейними компаніями, впровадження таких інститутів як Дорадчі та Наглядові Ради, що є гарантією сталого розвитку бізнесу, а особливо в кризові часи. Разом з тим, дослідження може лягти в основу нового сертифікатного курсу, а також доповнити наявні згенерованими в Українському католицькому університеті знаннями про український сімейний бізнес. На основі здобутих матеріалів також будуть розроблені навчальні кейси про українські сімейні компанії, що стане основою для навчання сімейних бізнесів, зокрема, наступних поколінь.
Ми переконані, що завдяки цьому проєкту, а зокрема, пропонованому дослідженню ми у LvBS, Центрі сімейного бізнесу та загалом академічній спільноті краще пізнаємо управління сімейними компаніями та станемо надійними партнерами у їх сталому розвитку та зростанні, що особливо цінно у кризові часи.
Партнером дослідження є Центр сімейного бізнесу з EDHEC (Франція), що забезпечує якісну експертизу та сторонній погляд для респондентів дослідження.
Проєкт отримав фінансування в межах конкурсу дослідницьких грантів УКУ за підтримки Благодійного фонду «Повір у себе», заснованого Віктором та Іриною Іванчиками з метою розвитку освіти в Україні.