Культура сервісу постійно змінюється. Від початку пандемії, а згодом повномасштабної війни в Україні, команди різних компаній зіштовхуються з абсолютно новими викликами у цій галузі та водночас відкривають для себе нові можливості. Приєднуйтесь до вебінару Бізнес-школи УКУ зі спеціалісткою з сервісу, Тетяною Петрухою та дізнавайтесь про те, які інструменти сервісу працюють сьогодні та як ефективно їх імплементувати.
Обговоримо такі питання:
- Як відстежувати зміну потреб клієнта та надавати відповідний сервіс?
- Як збільшити прибутки компанії без продажів?
- Інструменти утримання високого рівня сервісу під час війни.
Коли: Четвер, 6 жовтня о 19:00.
Тривалість: 1 година.
Формат: онлайн (Zoom).
Тетяна Петруха – викладачка Бізнес-школи УКУ, засновниця компанії Evolve, експертка з сервісу для внутрішнього та зовнішнього клієнта. Тетяна має досвід роботи з командою мережі 5-зіркових готелів InterContinental Hotels Group. Її клієнтами також стали Multiplex, Bassano, Milk Bar, Done., Lafamiglia, Guzema Jewelry, Kachorovska та багато інших. У листопаді 2015 року Тетяна отримала нагороду в номінації «Розвиток Людей» в межах IHG Europe.