Тетяна Петруха

Visiting lecturer
Тетяна Петруха
  • Спеціалістка з сервісу для внутрішнього та зовнішнього клієнта;
  • Нагорода в номінації «Розвиток Людей» (лис.2015), IHG Europe;
  • Тетяна має досвід роботи з командою мережі готелів InterContinental Hotels Group.
  • Сертифікований тренер SQI (Service Quality Institute, Інститут Сервісу Джона Шоула)
Програми та курси на яких викладає:
Сервіс-менеджмент: нові реалії
Досвід викладача
  • Експертка, яка зібрала кращі кейси з управління персоналом і побудови сервісу ZAPPOS, InterContinental, Facebook, Disney та адаптувала їх до реалій українського бізнесу.
  • Працювала більш ніж з 20 українськими брендами, серед яких: ЦУМ, Milk Bar, Kachorovska, Multiplex, PocketBook, la Famiglia та інші.
  • Тетяна має досвід роботи з командою мережі готелів InterContinental Hotels Group.
  • Нагорода в номінації «Розвиток Людей» (лис.2015), IHG Europe.
  • Учасниця навчальних програм компанії Zappos.