Початок

13 грудня 2019

Тривалість

2 дні

Мова викладання

Українська

Місто

Львів

Вартість

6400 грн (без ПДВ)

Сервіс: шлях від клієнта до прихильника бренду [Львів]

Про програму

Компаніям уже недостатньо лише задовольняти потреби свого працівника чи клієнта, щоб бути успішними – потрібно постійно бути на крок попереду очікувань та створювати WOW-ефекти. Шлях залучення, утримання та побудови системи лояльних працівників та клієнтів лежить через надання якісного сервісу. Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує на дводенну навчальну програму «Сервіс: шлях від клієнта до прихильника бренду», під час якої учасники покроково пропрацюють стратегію побудови сервісної культури та клієнтоорієнтовної команди, а також отримають інструменти, які допоможуть систематизувати та контролювати рівень клієнтського сервісу в компанії.
pageid = 12274

Цінність програми

Під час навчання на програмі учасники дізнаються про те:

  • Як побудувати у компанії сервісну культуру та клієнтоорієнтовану команду, яка надаватиме якісний сервіс.
  • Як визначити кореневі причини непорозуміння в команді та налагодити комунікації.
  • Чому стандарти сервісу в багатьох бізнесах не працюють; отримають інструменти, що допоможуть їх систематизувати. 
  • Як не упустити жодної із тисячі деталей та контролювати рівень клієнтського сервісу в своєму бізнесі.

Навчальна програма

  • Поняття першокласного сервісу і його складові.
  • Еволюція потреб споживача і його вплив на сервіс.
  • Стандарти, з якими працюють компанії. Чи завжди клієнт має рацію? Чому і коли скрипти не працюють?
  • Трансформація негативного досвіду клієнта у позитивний. Створення нового сервісного циклу клієнта.
  • Контроль рівня надання послуг у компанії. Види вимірювання, які необхідно використовувати для того щоб утримати компанію на належному рівні сервісу.
  • Поняття «внутрішній» і «зовнішній» клієнт. Сервісна модель управління та роль керівника в створенні сервісної культури в компанії.
  • Гарвардський ланцюг: «Лідерство – лояльний співробітник – лояльний клієнт – прибуток».
  • З чого розпочати побудову сервісу? Побудова системи навчання для сервісної команди та створення агентів WOW.

Для кого

Курс розроблено для менеджерів, керівників та власників бізнесу з уже наявною клієнтською базою, які прагнуть вивести компанію на новий рівень завдяки покращенню якості сервісу.

Викладачі

Контактна особа

Мирослава Гурняк

Менеджер програм управлінського розвитку
  • +38 (066) 257 83 35
  • mgurniak@lvbs.com.ua
Дізнавайтесь
про новини та події