Навчальна програма складається з 2-х днів, протягом яких ми розглянемо наступні теми:
День 1:
- Базові поняття. Ціна. Собівартість. Націнка. Маржа. Місце ціни в комплексі маркетингу.
- Традиційні методи ціноутворення та їх недоліки.
- Стратегічне ціноутворення:
- Поняття каскаду цінності. Позитивні та негативні диференціатори цінності. Референсна цінність.
- Створення цінності. Як оцифрувати цінність? Value-Based Market Segmentation.
- Комунікація цінності та ціни залежно від типів продуктів та сервісів.
- Структура ціни. Сегментне ціноутворення, дискримінаційне ціноутворення, динамічне ціноутворення.
День 2:
- Цінова політика:
- Базові підходи до формування цінової політики. Базові цінові стратегії.
- Структура ціни.
- Ціни в умовах В2В ринку та підходи до цінової політики.
- Психологія цін. Ціноутворення на В2С ринку.
- Підвищення цін та промоційні ціноутворення.
- Конкуренція по цінах та тактики цінових війн.
- Законодавчі обмеження та етика ціноутворення.
- Процес визначення та запровадження цін:
- Інструменти визначення чутливості до цін. Цінова еластичність та способи її визначення.
- Оцінка фінансових наслідків цінових альтернатив (Оцінка потенційної прибутковості цінових змін).
- Спеціалізовані цінові стратегії (оглядово).