Початок

11 березня 2020

Тривалість

3 дні

Мова викладання

українська

Місто

Львів

Вартість

Індивідуальна участь – 8500 грн (без ПДВ)
Команда з 3-ох осіб – 23 000 грн (без ПДВ)

Дизайн-мислення в бізнесі [Львів]

Про програму

Чи є методологія для досягнення успіху у бізнесі? Для багатьох найуспішніших компаній світу відповідь проста та очевидна: дизайн-мислення (Design Thinking). У березні 2020 року Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує на навчальну програму «Дизайн-мислення в бізнесі», яка є одним з найбільш ефективних способів створення інновацій. Програма побудована на теоретичній та практичній базі курсу Стенфордського університету з дизайн-мислення, а також на кращих практиках впровадження інновацій з Кремнієвої долини та інших інноваційних центрів. Під час навчання на цій програмі ви вирішуватимете проблеми та виклики реального клієнта: шукатимете інсайти, створюватимете продукти, сервіси, інноваційні рішення та концепти покращення сервісу.
pageid = 5734

Цінність програми

В результаті навчання ви:
  •  дізнаєтесь про приклади застосування дизайн-мислення в інноваційних компаніях світу та як це принесло вибухові результати;
  • дізнаєтеся, як пов’язати дизайн-мислення з наданням професійного сервісу вашою компанією;
  • зрозумієте, які інструменти та методи найкраще застосовувати для творення нових та удосконалення існуючих продуктів/послуг, які справді потрібні вашим клієнтам.
Після навчання ви зможете імплементувати методи дизайн-мислення у себе в компанії та експериментувати зі створенням нових продуктів та сервісів.
Після завершення навчання учасники отримають сертифікат Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS).

Навчальна програма

Дизайн-мислення – це підхід який дозволяє впорядкувати «хаос» і знайти відповіді на запитання, пізнавати людські потреби та створювати технологічно можливі рішення, які, завдяки життєздатній бізнес-стратегії, можуть конвертуватися в цінність для клієнта та ринкові можливості для бізнесу.

Методологію дизайн-мислення використовують для розробки продуктів та послуг, а також покращення споживчого досвіду.

Навчальна програма складається з двох частин:

Частина 1:

  • Що таке дизайн-мислення?
  • Історія зародження та розвитку дизайн-мислення.
  • Як зрозуміти споживачів, переосмислити задачі та згенерувати нові рішення?

Частина 2:

Детальний розгляд 5 етапів дизайн-мислення:

  • Емпатія (Empathy)
  • Аналіз і Синтез (Define)
  • Генерування Ідей (Ideate)
  • Прототипування (Prototype)
  • Тестування (Test)

та інструментів для їх проходження:

  • Шлях клієнта (Customer journey)
  • Картина клієнта (Personas)
  • Погляд зсередини (Insights)
  • Опитування (Interviewing)
  • Спостереження (Observation)
  • Мозковий штурм (Brainstorming)
  • Швидке прототипування (Rapid prototyping)
  • Розповідь (Storytelling)

Розгляд запропонованих тем відбуватиметься у форматі: лекцій, оглядів кейсів, групових завдань та ігор. Це допоможе швидше засвоїти знання завдяки практиці.

 

Для кого

Програма створена для:

  • керівників та менеджерів, які відповідають за прийняття стратегічних рішень у компанії;
  • бізнес-лідерів, які розробляють нові продукти чи сервіси;
  • команд або осіб, які хочуть зрозуміти, як застосовування методів дизайн-мислення допоможе компанії бути на крок попереду на ринку.

Викладач

Контактна особа

Андріанна Білаш

Менеджерка програм управлінського розвитку
  • +38 (073) 145-23-91
  • abilash@lvbs.com.ua
Дізнавайтесь
про новини та події