Ефективний менеджер: навики керівника [Київ]

Старт програми

31 травня 2018

Тривалість

2 дні

Мова викладання

українська

Місто

Київ

Вартість

6400 грн (без ПДВ)

Про програму

Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує на навчальну програму «Ефективний менеджер: навики керівника». Метою програми є забезпечити учасників ефективними інструментами управління безпосередньо підпорядкованим персоналом. У результаті учасники будуть володіти технікою визначення мети й постановки завдання, отримають навички планування своєї діяльності і підлеглого, навчаться контролювати виконання делегованих завдань і надавати зворотний зв'язок.  
pageid = 5213

Навчальна програма

Теми, які будуть розглянуті під час навчання:

1. Менеджмент. Базові поняття

  • Цикл управління і компетенції менеджера
  • Функції менеджменту:  планування; організація; реалізація; контроль.

2. Етапи організації і реалізації діяльності співробітників компанії

  • Ситуаційне управління.
  • Діагностика підлеглих за рівнем мотивації і професійного розвитку.
  • Практичне застосування моделі Херси-Бланшара в роботі з підлеглими.
  • Оцінка свого домінуючого стилю управління.

3. Делегування повноважень

  • Цілі та принципи делегування.
  • Виділення функцій для делегування.
  • Бар’єри делегування.
  • Аналіз готовності співробітника до делегування.
  • Модель делегуючої бесіди.

4. Ефективність: Залученість. Лояльність. Задоволеність. 

Опитування підтверджують, що високий рівень залученості впливає на ефективність і підвищує результати команди до 30%. Працівники з високим рівнем залученості в 2,5 рази частіше перевищують очікувані показники ефективності.

  • Вимірювальники залученості – відкритість, готовність до змін, ініціатива (Шкала залученості).
  • Як виникає, розвивається і еволюціонує залученість.
  • Як підвищити залученість персоналу в робочий процес?
  • Чому виникають проблеми залученості співробітників.
  • Залучення методами внутрішніх комунікацій.
  • Поведінка як наслідок внутрішньої установки. Як впливати?
  • Персональна трансформація.
  • Концепції Організаційного здоров’я і Щастя на роботі.
  • Зміна парадигми від HR management до People management.

5. Функція контролю, аналізу і зворотного зв’язку   

  • Роль  зворотного зв’язку в мотиваційному менеджменті.
  • Теорія The Growth mindset.
  • Мистецтво ставити питання.
  • Правила ефективного зворотного зв’язку.
  • Створення культури відповідальності через зворотній зв’язок: функціі і роль менеджера.
  • Як розвивати людей через більшу самостійність.
  • Теорія поколінь у системі внутрішніх комунікацій і оцінки персоналу. Що треба знати і враховувати.

6. Функція внутрішніх комунікацій в менеджменті. 

  • Психологія комунікації. Роль комунікації в управлінні та розвитку: мета, інструменти, формат.
  • Складові впливу. Моделі поведінки менеджера.
  • Корпоративна культура як основа для вибудови зовнішніх і внутрішніх комунікацій.
  • Амбасадори культури компанії, роль та вплив на організаційну культуру.
  • Емоційний інтелект і комунікації: чому важливо і як розвивати.
  • Компетенції EQ: самоусвідомлення, саморегулювання, емпатія і управління стосунками.
  • Класифікація емоційних станів. Продуктивні і контрпродуктивні емоції.
  • Емоції в роботі. Контроль та управління.

 

Цінність програми

В результаті навчання учасники:

  • отримають інструменти підвищення особистої управлінської ефективності;
  • відпрацюють інструменти ефективного управління (поставлення завдань, способи мотивації, контроль, управління цілями, планування);
  • розвинуть компетенції персональної та професійної комунікації.

Після завершення програми учасники отримають сертифікат Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS).

Для кого

Програма призначена для:

  • керівників середньої ланки;
  • менеджерів, які нещодавно зайняли, чи планують найближчим часом зайняти, лідерську позицію.

Викладачі

Контактна особа

Мирослава Гурняк

Менеджер програм управлінського розвитку
  • +380662578335
  • mgurniak@lvbs.com.ua
Дізнавайтесь
про новини та події