Дискусія «Діджитал-маркетинг: де будуємо майбутнє брендів»

Бізнес-школа УКУ та MSc in Marketing Management запрошують вас доєднатися до нової спільноти для маркетологів – UA Marketing Club і першої події клубу «Діджитал-маркетинг: де будуємо майбутнє брендів» яка відбудеться вже 12 березня. Дискусія побудована на реальних кейсах, особистому досвіді та факапах наших спікерів. Буде щиро, цікаво та корисно – запрошуємо!

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" маркетинг клуб юа маркетинг клуб uamc UA marketing club Ukrainian marketing club

Про що будемо говорити?

  • Як будувалися бренди колись та як діджитал змінив підхід до формування стратегії виходу на ринок?
  • Як діджиталізація впливає на ведення бізнесу сьогодні? Чи можна будувати бренди виключно онлайн або офлайн?
  • Чому досліджувати діджитал потрібно усім маркетинг-спеціалістам?
  • Чи може АІ зайняти місце діджитал-маркетологів, таргетологів і смм спеціалістів?
  • Як АІ може змінити ці професії? Що слід почати робити вже сьогодні аби AI не замінив вас, а став вашим найкращим Junior-маркетологом?

Спікери:

Наталія Дрозд – User Acqusition Lead у французькому стартапі Fabulous. Експертка з маркетингу мобільних додатків. Керує місячним бюджетами в понад 100 тис. євро з прибутком для компанії. Сертифікований маркетинг-спеціаліст Google Ads, Facebook Ads і Snapchat Ads. Багаторазова спікерка профільних конференцій в Європі. Як консультанка Наталя працювала з компаніями зі США, Франції та Катару. Авторка подкасту про маркетинг на Радіо Сковорода.

Олексій Філановський власник маркетингової агенції Filberry, яка допомагає компаніям перейти на новий рівень розуміння та провадження практик маркетингу. Керував процесом розробки «з нуля» таких брендів, як Прайм, Істина, Природне джерело, Сніжна панда, Bigl, Crafta та інших. Під його керівництвом відбулося репозиціонування та почалося стрімке зростання таких брендів, як Біленька, Revo, Shake, Prom, Фокстрот. Розробив та реалізував десятки успішних маркетингових стратегій, досягши безпосередніх результатів при їхньому впровадженні. Свій досвід він виклав у «Головній маркетинговій книзі».

Модерує: Ігор Блистів, директор магістерської програми MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех», експерт з понад 18-річним досвідом в маркетингу та засновник UA Marketing Club

Програма вечора:

18:00-18:30 – реєстрація

18:30-20:00 – дискусія«Діджитал-маркетинг: де будуємо майбутнє брендів»

19:30-20:30 – частування та час для нетворкінгу

Коли: 12 березня 2024 о 18:30
Де: Центр Шептицього, 002 аудиторія, Стрийська 29А або онлайн
Вартість: 800 грн
*для учасників та випускників MSc in Marketing Management діє знижка, яку ви можете знайти в чаті групи.

Зареєструватись