Олексій Філановський

Олексій Філановський є власником маркетингової агенції Filberry, яка допомагає компаніям перейти на новий рівень розуміння та провадження практик маркетингу.

Перед тим, як розпочати власну справу, він близько 20 років розбудовував маркетинг в українських компаніях, що працюють на різних ринках. Має досвід у сфері FMCG, рітейлу, e-commerce, С2С, а також B2G-проектів.

Олексій створив сім маркетингових команд для компаній середнього та великого бізнесу, в яких працював у якості маркетинг-директора. Керував процесом розробки «з нуля» таких брендів, як Прайм, Істина, Природне джерело, Сніжна панда, Bigl, Crafta та інших. Під його керівництвом відбулося репозиціонування на почалося стрімке зростання таких брендів, як Біленька, Revo, Shake, Prom, Фокстрот.

Олексій розробив та реалізував десятки успішних маркетингових стратегій, досягши безпосередніх результатів при їхньому впровадженні. Свій досвід він виклав у «Головній маркетинговій книзі».

У Львівській бізнес-школі УКУ викладає на програмі «Менеджмент для лідерів».